ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Λιβύη: Τουλάχιστον 680.000 μουσουλμάνοι έτοιμοι να αποβιβαστούν σε Ιταλία, Ελλάδα, Μάλτα, και Ισπανία! (upd)

Τι αναφέρουν οι ιταλικές υπηρεσίες πληροφοριών

Λιβύη: Τουλάχιστον 680.000  μουσουλμάνοι έτοιμοι να αποβιβαστούν σε Ιταλία, Ελλάδα, Μάλτα, και Ισπανία! (upd)

Ένας κανονικός «στρατός» από 500.000 άνδρες μουσουλμάνους στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι έτοιμος να αποβιβαστεί στην Ιταλία από τη Λιβύη, αναφέρει ιταλική ιστοσελίδα.

«Ακόμα ένα σκάφος με 500 άνδρες από τη Λιβύη στην Ιταλία. Αύριο θα είναι στο σταθμό του Μιλάνου πουλώντας πιθανόν ναρκωτικά και παρενοχλώντας γυναίκες. Μετά θα εισβάλουν στην κεντρική Ευρώπη διαπράττοντας πιθανόν εγκλήματα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σταματήστε την εισβολή, σώστε την Ευρώπη!»|, αναφέρει η ιστοσελίδα.

Εκθέσεις της ιταλικής υπηρεσίας πληροφοριών από τον Μάρτιο του 2023, αναφέρουν ότι σχεδόν 700.000 «μετανάστες»  βρίσκονται στη Λιβύη και περιμένουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν δια θαλάσσης προς την Ιταλία, δήλωσε βουλευτής από το κόμμα της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αλλά αξιωματούχος του ΟΗΕ για τη μετανάστευση χαρακτήρισε τον αριθμό ως μη…  αξιόπιστο.

Ο Τομάσο Φότι, βουλευτής του Κόμματος των Αδελφών της Ιταλίας, είπε στο τηλεοπτικό κανάλι Tgcom24 τον Μάρτιο του 2023, ότι οι ιταλικές μυστικές υπηρεσίες εκτιμούν ότι 680.000 μετανάστες βρίσκονται στην Λιβύη, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε στρατόπεδα κράτησης, και θέλουν να διασχίσουν την κεντρική Μεσόγειο Θάλασσα με πλοία  λαθρέμπορων.

Να σημειωθεί  ότι, τα πλοία αυτά δεν έχουν μέσα Λίβυους, αλλά ανθρώπους από διάφορες χώρες της Ασίας και της βόρειας Αφρικής, δηλαδή Τυνησία, Αλγερία, Μαρόκο.

Οι Ιταλοί έχουν αναπτύξει ένα πυκνό σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης με το οποίο «τσιμπάνε» τα πλοιάρια των παράνομων μεταναστών μακριά από τις ιταλικές ακτές και τους επιστρέφουν πίσω από εκεί που ξεκίνησαν, δηλαδή από την Λιβύη.

Αυτό σημαίνει, πως από τη στιγμή που δεν θα μπορούν να προσεγγίζουν την Ιταλία θα επιλέγουν την σαφέστερα μεγαλύτερη διαδρομή προς Ελλάδα.

Μεγαλύτερη διαδρομή σίγουρα, αλλά πολύ πιο βατή, αφού κανείς δεν τους επιστρέφει στην Λιβύη και στο τέλος έχει εύκολο αποτέλεσμα.

Καταφέρνουν και αποβιβάζονται στο ελληνικό έδαφος.

Να υπενθυμιστεί πως η Ελλάδα έχει καθορίσει ΑΟΖ στις περιοχές αυτές αφού έχει υπογράψει συμφωνία οριοθέτησης θαλασσίων ζωνών με την Ιταλία. Άρα η ευθύνη έρευνας και διάσωσης της ανήκει.

Εδώ τίθεται ζήτημα τι κάνει η Ναυτική Διοίκηση του Ιονίου με έδρα στην Πάτρα και φυσικά το ίδιο το ΓΕΕΘΑ.

Ενώ είναι γνωστό ότι το Ιόνιο είναι πρώτης προτεραιότητας πρόβλημα ασφαλείας για την χώρα δεδομένου του γεγονότος ότι τουρκικά υποβρύχια ελεύθερα μετακινούνται από την Αυλώνα στην Αλβανία σε όλο το Ιόνιο και τουρκικές φρεγάτες από την Λιβύη, βόρεια της Λιβύης μέχρι τα όρια του Ιονίου, ακόμα δεν έχει γίνει τίποτε το ουσιαστικό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.