ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Σιγκαπούρη: Πετρελαιοφόρα συγκρούστηκαν μεταξύ τους (φωτο – βίντεο)

Χωρίς στίγμα πλέει το ένα από τα δύο πλοία

Σιγκαπούρη: Πετρελαιοφόρα συγκρούστηκαν μεταξύ τους (φωτο – βίντεο)

Δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου ενεπλάκησαν σε ατύχημα καθώς συγκρούστηκαν μεταξύ τους στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Σιγκαπούρης, τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου. 

Το ένα από τα δύο δεξαμενόπλοια που συγκρούστηκαν έφυγε από το σημείο και έχει απενεργοποιημένο το σύστημα εντοπισμού του.

Η ακτοφυλακή ανέφερε πως παρακολουθεί τη θέση του δεξαμενόπλοιου Ceres I, που φέρει σημαία Σάο Τομέ και Πρίνσιπε και φέρεται να βρίσκεται εντός των χωρικών υδάτων της Μαλαισίας.

Συγκεκριμένα, το τάνκερ Ceres I ενεπλάκη σε σύγκρουση με το υπό σημαία Σιγκαπούρης δεξαμενόπλοιο Hafnia Nile περίπου 55 χλμ. βορειοανατολικά του νησιού Πέντρα Μπράνκα της Σιγκαπούρης, όπως ανέφερε η Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (MPA).

Από τα 40 μέλη του πληρώματος του Ceres I, ανέφερε η MPA, 14 απομακρύνθηκαν με ελικόπτερο της Αεροπορίας της Σιγκαπούρης ενώ τα υπόλοιπα 26 διεξήγαγαν επιχειρήσεις κατάσβεσης της πυρκαγιάς πάνω στο πλοίο.

Η κινεζική πλοιοκτήτρια εταιρία του Ceres I δεν έχει ακόμη σχολιάσει το συμβάν.

Και τα 22 μέλη του πληρώματος του Hafnia απομακρύνθηκαν από το πλοίο και έφθασαν στη Σιγκαπούρη, ανέφερε η εταιρία που το διαχειρίζεται.

Η Hafnia, η εταιρία που διαχειρίζεται το Hafnia Nile, δήλωσε πως ένα ρυμουλκό βρίσκεται στην περιοχή προκειμένου να συνδράμει το πλοίο, με ειδικά ρυμουλκά καθ΄οδόν προκειμένου να συνδράμουν τις προσπάθειες κατάσβεσης της πυρκαγιάς.

Βίντεο που αναρτήθηκε από την ακτοφυλακή της Μαλαισίας δείχνει το μαυρισμένο από τον καπνό δεξαμενόπλοιο Hafnia Nile να επιπλέει.

Οι ακριβείς συνθήκες που οδήγησαν στο συμβάν δεν είναι γνωστές.

Η MPA δεν απάντησε προσώρας σήμερα σε αίτημα για σχόλια.

Το Ceres 1 κατηγοριοποιείται ως πολύ μεγάλο δεξαμενόπλοιο αργού πετρελαίου (VLCC) το οποίο σύμφωνα με δεδομένα εντοπισμού πλοίων μετέφερε περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού αργού πετρελαίου.

Το υπουργείο Πετρελαίου του Ιράν ανέφερε σήμερα ότι ούτε το ένα ούτε το άλλο πλοίο μετέφεραν ιρανικό πετρέλαιο.

Η περιοχή όπου αγκυροβόλησε το Ceres 1 είναι γνωστό ότι χρησιμοποιείται απο πλοία του λεγόμενου σκοτεινού στόλου για τη μεταφορά ιρανικού πετρελαίου κατά παράβαση των κυρώσεων των ΗΠΑ, δήλωσε χθες η Μισέλ Βίεζε Μπόκμαν, αναλύτρια στη Lloyd’s List Intelligence.

Ο Ματ Στάνλεϊ από την EMEA & APAC/Kpier, δήλωσε χθες πως το Ceres 1 έχει ενταχθεί στον «σκοτεινό στόλο» πολλές φορές — αναφερόμενος στις περιπτώσεις όπου τα πλοία κλείνουν τους αναμεταδότες εντοπισμού τους.

Το εκτοπίσματος 74.000 τόνων δεξαμενόπλοιο Hafina Nile μετέφερε περίπου 300.000 βαρέλια νάφθας, σύμφωνα με δεδομένα εντοπισμού πλοίων των Kepler και LSEG.

Η Σιγκαπούρη είναι ο μεγαλύτερος κόμβος της Ασίας για το εμπόριο πετρελαίου και το μεγαλύτερο παγκοσμίως λιμάνι εφοδιασμού με καύσιμα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα νερά που την περιβάλλουν είναι ζωτικής σημασίας εμπορικοί δίαυλοι ανάμεσα στην Ασία και την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και μεταξύ των πιο πολυσύχναστων θαλάσσιων διαδρόμων στον κόσμο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.