ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Τουλάχιστον 60 νεκροί σε εκτροχιασμό τρένου στο Κονγκό

«Μερικά πτώματα πιστεύεται ότι παραμένουν εγκλωβισμένα στα βαγόνια που έπεσαν στις χαράδρες»

Τουλάχιστον 60 νεκροί σε εκτροχιασμό τρένου στο Κονγκό

Το βράδυ της Πέμπτης προς την Παρασκευή, τουλάχιστον 60 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν ένα τρένο εκτροχιάστηκε στην περιοχή Κολουέζι, νοτιοανατολική πλευρά της Λαϊκής Δημοκρατία του Κονγκό.

Στην παρούσα φάση, “ο απολογισμός είναι 61 νεκροί, άνδρες, γυναίκες και παιδιά” και “52 τραυματίες που απομακρύνθηκαν από το σημείο”, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μαρκ Μανιόνγκα Ντάμπο, αρμόδιος διευθυντής για τις υποδομές στην Εθνική Εταιρία Σιδηροδρόμων του Κονγκό (SNCC), τηλεφωνικά από το Λουμπουμπάσι.

Όπως δήλωσε, η αμαξοστοιχία ήταν εμπορευματική η οποία, αν και απαγορεύεται, μετέφερε “πολλές εκατοντάδες λαθρεπιβάτες”.

“Μερικά πτώματα πιστεύεται ότι παραμένουν εγκλωβισμένα στα βαγόνια που έπεσαν στις χαράδρες”, πρόσθεσε.

Όπως δήλωσε ο Μανιόνγκα, η αμαξοστοιχία που αποτελείτο από 15 βαγόνια, 12 από τα οποία ήταν άδεια, ερχόταν από τη Λουένα, στη γειτονική επαρχία Άνω Λομάνι και κατευθυνόταν προς την πόλη των ορυχείων Τένκε, όχι μακριά από το Κολουέζι.

Εκτροχιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης στις 23:50 σε ένα χωριό, περίπου 200 χλμ. από το Κολουέζι, “σε σημείο όπου υπάρχουν χαράδρες”, στις οποίες έπεσαν 7 από τα 15 βαγόνια. “Η ομάδα μου εργάζεται ακατάπαυστα για να ανοίξει τον δρόμο μέχρι τη Δευτέρα”, πρόσθεσε ο Μανιόνγκα.

Δεν σχολίασε τα αίτια του δυστυχήματος, αλλά ανέφερε την παλαιότητα των σιδηροτροχιών ως μάλλον μια από τις αιτίες.

Σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης του Κονγκό, η κυβερνήτης της επαρχίας και η διοικητής του εδάφους όπου σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα έκαναν λόγο για έναν προσωρινό απολογισμό 60 νεκρών.

Οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών είναι συχνοί στη ΛΔ Κονγκό, όπως και η βύθιση υπερφορτωμένων πλοίων στις λίμνες και τα ποτάμια της χώρας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Συχνά, λόγω έλλειψης επιβατικών τρένων ή καλών δρόμων, οι επιβάτες χρησιμοποιούν εμπορευματικά τραίνα για να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.