ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Βαλτιμόρη: Απελευθερώθηκε από τα συντρίμμια το πλοίο που προσέκρουσε την γέφυρα Francis Scott Key

Το FBI και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) συνεχίζουν να διερευνούν την κατάρρευση

Βαλτιμόρη: Απελευθερώθηκε από τα συντρίμμια το πλοίο που προσέκρουσε την γέφυρα Francis Scott Key

Σύμφωνα με το Σώμα Μηχανικών του Στρατού των ΗΠΑ, το παγιδευμένο φορτηγό πλοίο Dali που είχε εγκλωβιστεί στη γέφυρα της Βαλτιμόρης «μετακινήθηκε από ρυμουλκά κάτω από ευνοϊκές περιβαλλοντικές συνθήκες». 

Το Dali παγιδεύτηκε στη γέφυρα της Βαλτιμόρης προκαλώντας την κατάρρευσή της, στις 26 Μαρτίου και σκοτώνοντας έξι εργάτες του.

Επτά εβδομάδες μετά την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη, τα 21 μέλη του Dali παραμένουν παγιδευμένα στο πλοίο.

Η έρευνα για το περιστατικό βρίσκεται σε εξέλιξη.

Το πλοίο είχε παραμείνει στο σημείο και ήταν καλυμμένο με παλιοσίδερα από τη γέφυρα, μέχρι που μια ελεγχόμενη κατεδάφιση την περασμένη εβδομάδα καθάρισε κάποια από τα συντρίμμια και βοήθησε στην απελευθέρωση του πλοίου, σχεδόν επτά εβδομάδες αφότου χτύπησε τη γέφυρα και προκάλεσε την κατάρρευσή της.

Το Σώμα Μηχανικών του Στρατού δήλωσε ότι θα χρειαστούν περίπου 21 ώρες για να μεταφερθεί το Dali σε κοντινή προβλήτα.

Τα 21 μέλη του πληρώματος του πλοίου – οι περισσότεροι Ινδοί – δεν έχουν εγκαταλείψει το πλοίο κατά τη διάρκεια των σχεδόν επτά εβδομάδων από τότε που χτύπησε τη γέφυρα.

Παρέμειναν στο πλοίο κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, σύμφωνα με τον Darrel Wilson, εκπρόσωπο της Synergy Marine Group, η οποία διαχειρίζεται το Dali.

Τα τηλέφωνά τους έχουν κατασχεθεί από το FBI και είχαν περιορισμένη επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο έξω από το πλοίο. Αξιωματούχοι δήλωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα ότι «το ηθικό τους έχει δικαιολογημένα πέσει».

Το FBI και το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) διερευνούν την κατάρρευση.

Η πόλη της Βαλτιμόρης μήνυσε την ιδιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου, την Grace Ocean Private Limited, και τον διαχειριστή του, την Synergy Marine Private Limited, ισχυριζόμενη βαριά αμέλεια και απροσεξία. Οι εταιρείες ζήτησαν από δικαστήριο να περιορίσει την ευθύνη τους για το περιστατικό.

Οι αρχές της πολιτείας του Μέριλαντ εκτιμούν ότι η ανοικοδόμηση της γέφυρας θα κοστίσει έως και 1,9 δισ. δολάρια (1,5 δισ. λίρες) και θα διαρκέσει περισσότερο από τέσσερα χρόνια.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.