Τα πληρώματα των ρωσικών στρατευμάτων έχουν λάβει γραπτές οδηγίες για το πού ακριβώς να χτυπήσουν τα άρματα τύπου Leopard-2 προκειμένου να προκαλέσουν τη μεγαλύτερη ζημιά ή την ακινητοποίηση, ενώ την ίδια στιγμή αναλυτές μιλούν για την λάσπη που μπορεί να οδηγήσει σε φιάσκο όλη την δυτική προσπάθεια ενίσχυσης των Ουκρανών.
Ρώσοι αλεξιπτωτιστές απεικονίζονται να κρατάνε στα χέρια τους «ακτινογραφίες» των γνωστών γερμανικών αρμάτων, με όλα τους τα χαρακτηριστικά και τα αδύνατά τους σημεία που πρέπει να πληγούν από τα αντιαρματικά και τα ρωσικά άρματα.
⚡️Z tanker crews have been given instructions on where to shoot Leopard 2 tanks in order to inflict the most damage. https://t.co/iIoG6IxDvs
— War Monitor (@WarMonitors) January 28, 2023
Στα ρωσικά μέσα διέρρευσαν τα πρώτα πλάνα με τα Leopard 2 που άρχισαν να στέλνονται μέσω Πολωνίας στην Ουκρανία, ενώ την ίδια στιγμή πολλά είναι τα ερωτήματα για την ικανότητα κίνησης τους στο λασπώδες έδαφος.
Αναλυτές ήδη αναφέρουν ότι τα άρματα δυτικού τύπου είναι 20 τόνοι πιο βαριά από τα αντίστοιχα ρωσικά, κάτι που τα καθιστά δυσκίνητα ή ανήμπορα να διασχίσουν αυτοσχέδιες γέφυρες και βίντεο από το έδαφος δείχνουν τι θα συναντήσουν οι δυτικές ερπύστριες, με αρκετούς να μιλούν για υποψήφια τεθωρακισμένα που θα θαφτούν στις λάσπες.
A clear illustration of what Leopard 2 and Abrams tanks will face on the Ukrainian black soil, given the fact that they are a one third heavier than T-72M1. To tow the damaged (faulty) Ukrainian tank, it took two identical vehicles. pic.twitter.com/ajEsnx0Xy2
— Trollstoy (@Trollstoy88) January 26, 2023
The West is handing over Leopards to Ukraine ahead of schedule – the first batch of tanks has already been seen near Ukraine
Local residents in Poland filmed the movement of German Leopard tanks and other light armored vehicles towards Ukraine, complete with the Nazi cross. pic.twitter.com/5HYvURh7XG
— dana (@dana916) January 29, 2023
Βρετανία, Γερμανία, ΗΠΑ και Πολωνία έχουν συμφωνήσει να στείλουν πάνω από 100 τανκς στην Ουκρανία. Επισημαίνεται βέβαια ότι παραμένει άγνωστο πότε ακριβώς θα φτάσουν στη χώρα.
Παράλληλα, οι Ουκρανοί θα πρέπει να σκεφτούν πώς θα μεταφέρουν τα καύσιμα των βαρέων οχημάτων ή τα διαφορετικά βλήματα και ανταλλακτικά που χρειάζονται. Για παράδειγμα, το βρετανικό Challenger 2 δεν βρίσκεται πια σε παραγωγή με αποτέλεσμα τα ανταλλακτικά να είναι δυσεύρετα.