Στο «φως» της δημοσιότητας, έρχονται νέα ντοκουμέντα για όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ στον σταθμό Λάρισας λίγο πριν και λίγο μετά το έγκλημα που σημειώθηκε με τα τρένα στα Τέμπη.
Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης φαίνεται πως έμαθε για τη μαζική «σφαγή» από την Πυροσβεστική.
Οι διάλογοι που καταγράφηκαν σοκάρουν μετά το έγκλημα:
Η αστυνομία προσπαθεί να συλλέξει και αυτή με τη σειρά της πληροφορίες για το δυστύχημα. Για άλλη μια φορά, ο 59χρονος δηλώνει άγνοια.
Ο 59χρονος δεν έχει καταλάβει το μέγεθος της τραγωδίας. Αυτό φαίνεται και στο πώς αντιδρά στην επικοινωνία που έχει με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων.
Οι καταθέσεις που «καίνε» τους δυο σταθμάρχες στην Λάρισα
Ακόμη, ο κεντρικός σταθμάρχης στον Παλαιοφάρσαλο με την κατάθεση του στην ανακρίτρια έχει φωτίσει άγνωστες πτυχές από το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Τα όσα είπε στη δικαστική λειτουργό φανερώνουν τα όσα αδιανόητα συνέβησαν στον σταθμό της Λάρισας.
«Ο Β. Σ. είναι άπειρος και υπάρχει μία δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία. Αφού μίλησα με τον Β. Σ., μετά από λίγο κάλεσα τον Π. στο κινητό του περί ώρα 22.45 και τον ρώτησα που βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Και τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε “πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;» κατέθεσε ο σταθμάρχης στον Παλαιοφάρσαλο.
Ο έμπειρος σταθμάρχης απάντησε και στο καίριο ερώτημα, τι συμβαίνει σε περίπτωση που μια αμαξοστοιχία καθυστερήσει.
«Εφόσον έρθει ο αντικαταστάτης του μπορεί να φύγει. Συνήθως όταν υπάρχει φόρτος εργασίας όμως, δεν φεύγει κανένας. Όταν αποχώρησε ο Π., στον σταθμό της Λάρισας θα ερχόταν η αμαξοστοιχία 62 και η αμαξοστοιχία 2597 προαστιακού και μετά από αυτές τις αμαξοστοιχίες θα αναχωρούσε αμαξοστοιχία για Βόλο», ανέφερε.
Ο κατηγορούμενος πλέον επιθεωρητής του σταθμού Λάρισας, κατέθεσε αυτοβούλως στις Αρχές, πριν ασκηθεί ποινική δίωξη σε βάρος του πως στις 23:41 ενημερώθηκε από ρυθμιστή κυκλοφορίας Αθηνών ότι οι μηχανοδηγοί των δύο αμαξοστοιχιών δεν απαντούσαν στις αλλεπάλληλες κλήσεις. Τρία λεπτά αργότερα, σύμφωνα με τον ίδιο κάλεσε τον σταθμάρχη της Λάρισας, ζητώντας να ενημερωθεί.
«Με εμφανή σύγχυση και πανικόβλητος μου είπε. Δεν μπορώ να προσδιορίσω από ποια γραμμή έχω διώξει την επιβατική αμαξοστοιχία», κατέθεσε ο επιθεωρητή.
Στην κατάθεση του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ εκτιμά ότι θα μπορούσε να αποφευχθεί το δυστύχημα. «Αξίζει να σημειώσω ότι αν ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 62, κατά την ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό Λάρισας έκανε εκφώνηση μέσω ραδιοτηλεφώνου ότι κινούνταν μεταξύ σταθμών Λάρισας και Νέων Πόρων σε μονή γραμμή καθόδου αντίθετα, όπως και όφειλε να εκφωνήσει, ίσως να μπορούσε να αποφευχθεί το ατύχημα», ανέφερε στην κατάθεση του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Στα χέρια τους οι αρχές έχουν το καταγραφικό του πίνακα, που θα δείξει ακριβώς τον χρόνο που γύρισαν τα μοιραία κλειδιά, καθώς και το καταγραφικό που έχει όλες τις συνομιλίες μέσω vhf και ασύρματου προκειμένου να διαπιστώσουν αν υπήρξε συνομιλία μεταξύ σταθμάρχη και μηχανοδηγου. Η ανακρίτρια είχε ζητήσει και πλέον περιλαμβάνονται στη δικογραφία και οι ιατρικοί φάκελοι όλων των εμπλεκομένων προσώπων.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.