ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Έλληνας υποναύαρχος για υποβρύχιο «Titan»: «Το πιο πιθανό είναι να συνεθλίβη λόγω πιέσεως και μη αντοχής υλικού»

«Μακάρι να γίνει το θαύμα που όλοι περιμένουμε αλλά όσο περνάει η ώρα τα πράγματα δυσκολεύουν»

Έλληνας υποναύαρχος για υποβρύχιο «Titan»: «Το πιο πιθανό είναι να συνεθλίβη λόγω πιέσεως και μη αντοχής υλικού»

Την ώρα που τα σωστικά συνεργεία δίνουν «μάχη» με τον χρόνο προκειμένου να εντοπίσουν το βαθυσκάφος Titan, ο Ραδαμάνθυς Φουντουλάκης, υποναύαρχος ε.α., μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή, διατύπωσε την άποψη ότι το μικρό υποβρύχιο διαλύθηκε στα βάθη του Ατλαντικού.

Μιλώντας για το πρώτο επίσημο ταξίδι με επιβάτες που πλήρωσαν 250.000 δολάρια έκαστος για να δουν από κοντά το ναυάγιο του Τιτανικού υποστήριξε ότι το γεγονός ότι για πέμπτη μέρα δεν βρέθηκε κάτι από αέρος ή θάλασσα, ούτε στο βυθό, και ενώ ειδικά υποβρύχια σκάφη έχουν σαρώσει την περιοχή καλύπτοντας μια έκταση 22.000 τετραγωνικών μέτρων δείχνει ότι κάτι κακό συνέβη στην άβυσσο κοντά στο ναυάγιο του Τιτανικού.

«Το πιο πιθανό είναι ότι το σκάφος συνεθλίβη λόγω πιέσεως και μη αντοχής υλικού και να έχει διαλυθεί σε κομμάτια που δεν μπορούν να εντοπίσουν τα σόναρ» δήλωσε ο κ. Φουντουλάκης τονίζοντας, ωστόσο, ότι υπάρχει πάντα ζωντανή η ελπίδα για ένα θαύμα.

Ο έμπειρος αξιωματικός του ναυτικού για τις τεχνολογικές δυνατότητες του μικρού βαθυσκάφους εκτίμησε ότι δεν είχε μηχανισμό εντοπισμού όπως έχουν τα κανονικά υποβρύχια και ερευνητικά βαθυσκάφη.

Ο ίδιος εστίασε στο γεγονός ότι ο «Τιτάνας» είχε άσπρο χρώμα γεγονός που δυσκολεύει τις προσπάθειες ερευνών του σε αντίθεση με τα ερευνητικά βαθυσκάφη που είναι κίτρινα και πορτοκαλί.

Φτιαγμένο από υαλοβάμβακα το υποβρύχιο

«Αυτό το σκάφος είναι φτιαγμένο από υαλοβάμβακα. Είναι καινοτόμο σκάφος. Δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για την αντοχή του υαλοβάμβακα» είπε προσθέτοντας ότι «είναι θέμα φιλοσοφίας. Καμιά φορά αφήνουμε την καινοτομία να πηγαίνει μπροστά με υψηλό ρίσκο» σημείωσε ο κ. Φουντουλάκης.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ήταν ένα μικρό βαθυσκάφος που οι επιβάτες τους δεν είχαν δυνατότητες διαφυγής με ίδια μέσα καθώς δεν μπορούσαν ούτε να ανοίξουν την καταπακτή μόνοι τους περιγράφοντάς τον «Τιτάνα» σαν ένα βαρέλι θαλάσσης που καθοδηγούνταν με ένα τηλεχειριστήριο παιχνιδιού.

«Το συγκεκριμένο σκάφος έχει μια καινοτομία. Δεν αυτοκαταδύεται και δεν αναδύεται. Έχει μια δική του βάση και με αυτή καταδύεται. Μετά αυτή εκτοξεύεται και μετά λειτουργεί αυτόνομα με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες. Για να αναδυθεί πάει και κάθεται στη βάση και με αυτή αναδύεται» εξήγησε λέγοντας ότι είναι μια έξυπνη καινοτομία που του επιτρέπει να επιχειρεί σε μεγάλο βάθος.

«Σενάρια υπάρχουν πολλά. Θα μπορούσαν να έχουν κολλήσει κάτω και να μην μπορούν να ξεκολλήσουν» πρόσθεσε αναφέροντας ορισμένες από τις εκδοχές που οδήγησαν στην εξαφάνιση του ιδιωτικού βαθυσκάφους.

«Μακάρι να γίνει το θαύμα»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Κάθε ημέρα ανοίγουν την περιοχή έρευνας ανάλογα με τα ρεύματα. Μακάρι να γίνει το θαύμα που όλοι περιμένουμε αλλά όσο περνάει η ώρα τα πράγματα δυσκολεύουν. Αν δεν το βρουν αυτοί κανείς δεν πρόκειται να το βρει» δήλωσε στην ΕΡΤ ο υποναύαρχος ε.α.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.