ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αν δεν ψηφίσουν οι νεοδημοκράτες στον ΣΥΡΙΖΑ όπως έκαναν στο ΠΑΣΟΚ «δεν έχει γούστο»
prodeals

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ καταγγέλλουν ότι η ίδια μηχανή είχε εκτροχιαστεί και τον Αύγουστο

Οι εργαζόμενοι φοβούνται να μιλήσουν για να μην χάσουν τις δουλειές τους

Δυστύχημα στον ΗΣΑΠ: Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ καταγγέλλουν ότι η ίδια μηχανή είχε εκτροχιαστεί και τον Αύγουστο

Για το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε την ζωή ενός 41χρονου εργάτη, εργαζομένου στην ΣΤΑΣΥ, στη Γραμμή 1 του Μετρό (ηλεκτρικός) το πρωί της Τρίτης, μίλησε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ Σπύρος Ρεβύθης, καταγγέλλοντας πως είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 στον σταθμό «Βικτώρια».

Όπως είπε το πρωί της Πέμπτης, τα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης εμφάνιζαν προβλήματα κάτι που είπαν κι άλλοι συνάδελφοί του αμέσως μετά το δυστύχημα, συμπλήρωσε. «Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε ενώ παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.

Σημειώνεται πως η μηχανή ξεκινώντας από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα, και άρχισε να κατεβαίνει ανεξέλεγκτα προς τον Πειραιά προτού τελικά συγκρουστεί με τον συρμό, ο οποίος και είχε τοποθετηθεί ως ανάχωμα μεταξύ των σταθμών «Αττική» και «Άγιος Νικόλαος», προκειμένου να σταματήσει την πορεία του. Η εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο λείανσης του τροχιόδρομου είναι γερμανική Schweerbau GMBH & CO KG. Το μηχάνημα λείανσης ανήκει στην εν λόγω εταιρεία, και στις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων και η συντήρηση και ο έλεγχος των μηχανημάτων.

Ο κ. Ρεβύθης τόνισε δε πως η ΣΤΑΣΥ έχει αναλάβει να ελέγξει τα αίτια του δυστυχήματος σημειώνοντας πως «είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που ο ελεγχόμενος κάνει και την πραγματογνωμοσύνη».

Συνεχίζοντας ο ίδιος είπε πως «είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία». Σχολιάζοντας τις αναφορές της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για συγκατάθεσή του στο ΔΣ για τις εργασίες λείανσης των γραμμών, είπε πως είχε συμφωνήσει διότι αποτελούν απαραίτητες διορθωτικές εργασίες συντήρησης που έπρεπε γίνουν για λόγους ασφαλείας, όμως η Διοίκηση είχε την αποκλειστική ευθύνη να ελέγξει τον εργολάβο.

Ο ίδιος καταλόγισε στη Διοίκηση ότι χρησιμοποιεί μεθόδους που ανήκουν σε άλλη εποχή με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να φοβούνται μήπως χάσουν τις δουλειές τους γι’ αυτό και δεν είχε γίνει γνωστό το περιστατικό. «Έχουμε καταγγελίες και για άλλα περιστατικά, αλλά δεν έχουμε στοιχεία. Μόλις τα βρούμε θα τα παρουσιάσουμε κι αυτά», είπε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε τα ξημερώματα στοίχισε τη ζωή στον 41χρονο εργοδηγό της ΣΤΑΣΥ, Πέτρο Γιάμαλη. Επίσης με σοβαρά τραύματα νοσηλεύεται και ο οδηγός της μηχανής λείανσης, υπάλληλος της αναδόχου εταιρείας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.