Η Ελληνική Αστυνομία, στο πλαίσιο του συνεχούς εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της, καθιερώνει σημεία επαφής και εξυπηρέτησης των πολιτών, σε όλες τις Διευθύνσεις Αστυνομίας της χώρας.

Σε κάθε Διεύθυνση Αστυνομίας έχουν εγκατασταθεί και λειτουργούν:

  • ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail), μέσω της οποίας αρμόδιο αστυνομικό προσωπικό εξετάζει άμεσα τα αιτήματα των πολιτών και τα προωθεί στην αρμόδια Υπηρεσία, κοινοποιώντας στον αποστολέα τα αποτέλεσμα των ενεργειών, και
  • τηλεφωνική γραμμή, η οποία λειτουργεί καθημερινά από τις 08.00 το πρωί έως 18.00 το απόγευμα, για άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, είτε με παραπομπή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες, είτε με παροχή γενικών πληροφοριών που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας.

Όπως επισημαίνει η ΕΛΑΣ, με αυτήν την πρωτοβουλία γίνεται δυνατή η απομακρυσμένη, ταχεία και άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους και διευκολύνεται περαιτέρω η επικοινωνία, εξέταση και διεκπεραίωση αιτημάτων και θεμάτων που τους απασχολούν. Παράλληλα, διευκολύνεται η επικοινωνία ευπαθών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ακόμη, σημειώνεται ότι στην ιστοσελίδα της ΕΛΑΣ (astynomia.gr) μπορούν οι πολίτες να δουν τους επικοινωνιακούς συνδέσμους της κάθε Διεύθυνσης Αστυνομίας σε όλη τη χώρα.