Ο ΟΑΣΑ, αναμένεται να προχωρήσει στην ενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων προκειμένου τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να γίνονται πιο σύντομα καθώς οι παραβάτες θα τιμωρούνται αφού θα λειτουργήσουν και πάλι οι κάμερες που έχουν τοποθετηθεί.
Ειδικότερα ο ΟΑΣΑ έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο την ανάθεση υπηρεσιών οριζόντιας σήμανσης Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η εκτέλεση των υπό ανάθεση υπηρεσιών (χάριν συντομίας «το έργο») θα γίνεται με δαπάνες και για λογαριασμό του Ο.Α.Σ.Α., θα διεξαχθεί με τους ειδικές τεχνικές προδιαγραφές.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 20.000 ευρώ πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α και η διάρκεια της σύμβασης αφορά χρονικό διάστημα 6 μηνών, εντός του τρέχοντος ημερολογιακού έτους (2020).
Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, βάσει τιμής ενώ η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών έχει οριστεί η 22α Ιουνίου το μεσημέρι.
Επίσης ο ΟΑΣΑ προχώρησε και σε σύμβαση για την «ανάθεση υπηρεσιών τακτικού ελέγχου και συντήρησης των εποπτικών συστημάτων μέτρησης και καταγραφής των επιτηρούμενων αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων, ετών 2020 και 2021».
Σύμφωνα με απόφαση που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια, ο ΟΑΣΑ κάνει δεκτή την προσφορά της εταιρείας «Eurospec Τσαταλιός και ΣΙΑ Ο.E. η οποία είχε καταθέσει προσφορά για την συντήρηση εποπτικών συστημάτων μέτρησης και καταγραφής των επιτηρούμενων αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων έναντι 8.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Πρόκειται για διετή σύμβαση στο πλαίσιο των αλλαγών για μακροχρόνιες συμβάσεις που προωθεί η διοίκηση του ΟΑΣΑ με στόχο την μείωση των δαπανών.
Ο ΟΑΣΑ έχει αναπτύξει ένα συνεκτικό δίκτυο λεωφορειολωρίδων μήκους περίπου 50 χλμ. Τα σημαντικότερα οφέλη από την λειτουργία των Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων περιλαμβάνουν την αύξηση της μέσης ωριαίας ταχύτητας των οχημάτων στα 23 χλμ./ώρα, την βελτίωση του χρόνου εκτέλεσης των δρομολογίων, τη μείωση στα καύσιμα αλλά και την αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ.
Να υπενθυμίσουμε ότι το ύψος του προστίμου εισόδου σε Αποκλειστική Λωρίδα Λεωφορείων είναι 200 ευρώ.
Σε περίπτωση στάθμευσης σε ΑΛΛ, επιπλέον του προστίμου εισόδου, αφαιρούνται οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα. Τα έσοδα από τα πρόστιμα εισπράττονται από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και όχι από τον ΟΑΣΑ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.