Νέα στοιχεία, που καταδεικνύουν λάθη και παραλείψεις από υψηλόβαθμα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κατά τη διάρκεια της κατάσβεσης της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι, έχει στα χέρια του ο 6ος τακτικός ανακριτής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το καινούργιο αποδεικτικό υλικό με καταθέσεις, έγγραφα και άλλα στοιχεία από τις εφόδους του ανακριτή που περιλαμβάνεται πλέον στην ογκώδη δικογραφία, αναμένεται να οδηγήσει το προσεχές διάστημα στην επαναδιατύπωση για τρίτη φορά του αιτήματος του ανακριτή για αναβάθμιση του κατηγορητηρίου σε βαθμό κακουργήματος για τα αδικήματα της θανατηφόρας έκθεσης και της έκθεσης σε βαριά σωματική βλάβη.
Επιπλέον, για πρώτη φορά φαίνεται να προκύπτουν ευθύνες και για άλλα πρόσωπα από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, πλην όσων ήδη κατηγορούνται για την τραγωδία με τους 102 νεκρούς.
Επιπλέον, ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης του Σινούκ φέρονται να έχουν καταθέσει ότι η απογείωση από το αεροδρόμιο των Μεγάρων έγινε στις 18:10 και όχι στις 17.00, όπως αρχικά είχε ενημερωθεί από το ημερολόγιο πτήσεων.
Ένα ακόμα ζήτημα που έχει ανακύψει από την έρευνα του ανακριτή είναι για ποιο λόγο δεν χρησιμοποιήθηκαν τα μισθωμένα πυροσβεστικά αεροσκάφη, αλλά και δόθηκε εντολή για μεσοστάθμευση των εναέριων μέσων στο αεροδρόμιο Ελευσίνας, το οποίο όμως από τις 14:27 την ημέρα της πυρκαγιάς ήταν κλειστό λόγω των ισχυρών ανέμων, και όχι σε κάποιο άλλο κοντινό αεροδρόμιο, όπως στο Τατόι, στην Πάχη Μεγάρων, στο ελικοδρόμιο Νέας Μάκρης ή στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».