Την Τετάρτη είχαμε επεισόδιο με σύγκρουση μεταξύ ενός σκάφους του ελληνικού Λιμενικού και μία τουρκική ακταιωρό στα Ίμια.
Το ελληνικό Λιμενικό με ανακοίνωση που εξέδωσε υποστήριζε πως το σκάφος, υπέστη μικρές υλικές ζημιές.
Το σκάφος είναι ένα από τα 10 σκάφη τύπου Leiftur 1100 Cabin Patrol της ισλανδικής RAFNAR που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα, φέρει δύο εξωλέμβιους κινητήρες των 450 ίππων έκαστος και είναι εξοπλισμένο με βαρύ πολυβόλο Μ2ΗΒ των 12,7 mm.
Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία του πληρώματος, καθώς ο θάλαμος διακυβέρνησης καλύπτεται από αντιβαλλιστική προστασία.
Σύμφωνα με τις εικόνες που μετέδωσε το Star, έσπασε το αριστερό μπαλόνι και η μία από τις δύο μηχανές, ενώ υπέστη ρήγμα ο πολυεστέρας που καλύπτει μέρος του σκάφους του ελληνικού Λιμενικού, κατά το επεισόδιο στα Ίμια.
Τα σκάφη αυτού του τύπου είναι ισλανδικής σχεδίασης και ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα.
Πρόκειται για ταχύπλοα ειδικών αποστολών που μπορούν να εξυπηρετήσουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών της Ελληνικής Ακτοφυλακής.
Τα ταχύπλοα, συνολικής ισχύος 900 ίππων, θα αναπτύσσουν μέγιστη ταχύτητα 56 κόμβων. Η σχεδίαση του σκάφους το καθιστά παντός καιρού και αβύθιστο.
Τα πλωτά μέσα διαθέτουν, μεταξύ άλλων, θερμικές κάμερες, ενώ το εσωτερικό τους μπορεί να διασκευαστεί για τη μεταφορά ασθενών και τραυματιών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.