Ελεγκτής της «Hellenic Train» φαίνεται να «τσέπωνε» χρήματα από επιβάτες του Προαστιακού, μέχρι που η δράση του καταγράφηκε από κάμερα και το βίντεο είδε το φως της δημοσιότητας.
Πρόκειται για έναν ελεγκτή εισιτηρίων, ο οποίος «δρούσε» στον Προαστιακό, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα. Ο υπάλληλος πλησίαζε επιβάτες, κυρίως μετανάστες, και τους ζητούσε το εισιτήριό τους. Εφόσον εκείνοι δεν είχαν, ο ίδιος ήταν υποχρεωμένος να τους «κόψει» ένα, λαμβάνοντας το σχετικό αντίτιμο. Ωστόσο ο εργαζόμενος λάμβανε τα χρήματα, δίχως όμως να τους δίνει το εισιτήριο.
Οι κινήσεις του είχαν υποπέσει στην αντίληψη άλλων επιβατών καθώς γίνονταν κατ’ επανάληψη και κάποιος εξ αυτών φρόντισε να τον «παγιδεύσει» καταγράφοντάς τον με την κάμερα του κινητού του. Το σχετικό βίντεο-ντοκουμέντο προβλήθηκε στον «αέρα» του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των εργαζομένων της «Hellenic Train», Νίκος Κιουτσούκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε πως «Ερεύνησα τη διαδικασία, ωστόσο δεν έχω μιλήσει με τον ίδιο τον ελεγκτή». Αμέσως μετά, συμπλήρωσε πως «η εταιρεία θα προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες όταν παρατηρείται κλοπή και μάλιστα από εργαζόμενο». Πρόσθεσε πως «προφανώς ένας τέτοιος εργαζόμενος οφείλει να βρεθεί εκτός εταιρείας».
Στη συνέχεια, ο Ν.Κιουτσούκης έκανε λόγο για βεβαρημένο παρελθόν του συγκεκριμένου εργαζόμενου, καθώς υπήρχαν πληροφορίες ότι ο ίδιος είχε προβεί και παλιότερα σε αντίστοιχες ενέργειες.
Παράλληλα, ο πρόεδρος των εργαζομένων αναφέρθηκε και στην έλλειψη μηχανημάτων ακύρωσης εισιτηρίων, πράγμα που σημαίνει ότι ο κάθε ελεγκτής θα οφείλει μονάχα να επιβεβαιώνει αν ο εκάστοτε επιβάτης διαθέτει εισιτήριο.
Η «Hellenic Train» από την πλευρά της, μέσω επίσημης ανακοίνωσης γνωστοποίησε πως ο εν λόγω υπάλληλος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, ενώ σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, ο εργαζόμενος σ’ έναν μήνα σκόπευε να καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα για τη συνταξιοδότησή του.