ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Γλυφάδα: Παρέμβαση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τα βίντεο μίσους μετά τον ξυλοδαρμό της 14χρονης

Η κατάσταση τις τελευταίες ώρες φαίνεται να βρίσκεται εκτός ελέγχου καθώς στο Tik Tok κυκλοφορούν δεκάδες βίντεο στα οποία μαθητές δημοσιεύουν τα προσωπικά στοιχεία των τριών κοριτσιών που έστησαν την ενέδρα στην 14χρονη

Γλυφάδα: Παρέμβαση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τα βίντεο μίσους μετά τον ξυλοδαρμό της 14χρονης

Τα δεκάδες βίντεο μίσους που αναρτήθηκαν τις τελευταίες ημέρες στα social media μετά τον ξυλοδαρμό της 14χρονης κοπέλας στη Γλυφάδα προκάλεσαν την παρέμβαση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος .

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα στελέχη της Δίωξης πρόκειται να διεξάγουν έρευνα προκειμένου να ταυτοποιήσουν τους χρήστες που μέσω βίντεο εκτοξεύουν απειλές, υποκινούν σε βία και αναρτούν προσωπικά δεδομένα άλλων χρηστών, όπως ονόματα, διευθύνσεις σπιτιών κα.

Η κατάσταση τις τελευταίες ώρες φαίνεται να βρίσκεται εκτός ελέγχου καθώς στο Tik Tok κυκλοφορούν δεκάδες βίντεο στα οποία μαθητές δημοσιεύουν τα προσωπικά στοιχεία των τριών κοριτσιών που έστησαν την ενέδρα στην 14χρονη.

Στα επίμαχα βίντεο, οι ανήλικοι έχουν ανεβάσει φωτογραφίες των 14χρονων, τα ονοματεπώνυμά τους, τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων ακόμη και χάρτες με τις διευθύνσεις τους προκειμένου να τις εντοπίσουν όσοι ζητούν εκδίκηση.

Την ίδια ώρα, αρκετοί μαθητές κανονίζουν μέσα από τα social media ραντεβού για σήμερα το πρωί έξω από το σχολείο του ενός κοριτσιού με πρόθεση να «πάρουν το αίμα τους πίσω».

Ανεβάζουν βίντεο στο TikTok με απειλές για τις δράστριες

Ανησυχητικές διαστάσεις φαίνεται να παίρνει η υπόθεση με τον ξυλοδαρμό της 14χρονης στη Γλυφάδα, καθώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ομάδες ανηλίκων έχουν ανοίξει βεντέτα με τις τρεις κοπέλες που χτύπησαν το κορίτσι, αναζητώντας, παράλληλα, όλους όσοι συμμετείχαν στη συντονισμένη επίθεση.

Η κατάσταση τις τελευταίες ώρες φαίνεται να βρίσκεται εκτός ελέγχου καθώς στο TikTok κυκλοφορούν δεκάδες βίντεο στα οποία μαθητές δημοσιεύουν τα προσωπικά στοιχεία των τριών κοριτσιών που έστησαν την ενέδρα στην 14χρονη.

Στα επίμαχα βίντεο, οι ανήλικοι έχουν ανεβάσει φωτογραφίες των 14χρονων, τα ονοματεπώνυμά τους, τους αριθμούς των κινητών τους τηλεφώνων ακόμη και χάρτες με τις διευθύνσεις τους προκειμένου να τις εντοπίσουν όσοι ζητούν εκδίκηση.

Μάλιστα, κάποιοι από τους αυτόκλητους «τιμωρούς» του Tik Tok διακινούν ένα βίντεο με σκηνές ωμής βίας με θύμα μια ανήλικη υποστηρίζοντας πως πρόκειται για μια από τις τρεις δράστιδες της Γλυφάδας.

Την ίδια ώρα, αρκετοί μαθητές κανονίζουν μέσα από τα social media ραντεβού για σήμερα το πρωί έξω από το σχολείο του ενός κοριτσιού με πρόθεση να «πάρουν το αίμα τους πίσω»…

«…πως νιώθεις που σε ψάχνουν όλοι και από Δευτέρα θα έχεις 300 άτομα έξω από το σχολείο;», αναφέρουν δύο ανήλικοι σε ένα από τα δεκάδες ανησυχητικά βίντεο που κυκλοφορούν στο Tik Tok.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.