ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μια ωραία ατμόσφαιρα στο Μαξίμου...
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Μαγνησία: Εισέβαλαν σε σχολείο και τα «ξήλωσαν» όλα

Εισέβαλαν στο σχολείο και αφαίρεσαν τα σώματα θέρμανσης και ηλεκτρονικούς υπολογιστές

Μαγνησία: Εισέβαλαν σε σχολείο και τα «ξήλωσαν» όλα

Έως τις βραδινές ώρες βρισκόταν σε εξέλιξη ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δραστών και τη σύλληψή τους.

Ακόμα ένα περιστατικό κλοπής σημειώθηκε στην περιοχή της Μαγνησίας, και αυτή τη φορά σε σχολείο.

Όπως αναφέρει ειδησεογραφικό site, το βράδυ της Δευτέρας ομάδα Ρομά οδηγώντας ένα όχημα πράσινου χρώματος, έφτασαν έξω από το Δημοτικό σχολείο Κάτω Λεχωνίων.

Εισέβαλαν σε αυτό και αφαίρεσαν τα σώματα θέρμανσης και ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στο σημείο λίγο αργότερα έφτασε περιπολικό της Αστυνομίας από το τοπικό τμήμα του Ν. Πηλίου, ενώ έως τις βραδινές ώρες βρισκόταν σε εξέλιξη ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δραστών και τη σύλληψή τους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.