Ππαράπλευρα ερωτηματικά έχουν δημιουργηθεί σε σχέση με τον θάνατο της 69χρονης Ευγενίας Κούτρα, σπιτονοικοκυράς Ρούλας και Μάνου Δασκαλάκη.
Θεωρείται βάσιμο πως η γυναίκα, γνωρίζοντας την ασθένειά της και ενώ είχε εκφράσει την επιθυμία να αποτεφρωθεί, θα είχε αφήσει χρήματα στα πρόσωπα που διαχειρίζονταν τα οικονομικά της. Το ζήτημα αγγίζει το πολυσυζητημένο ζευγάρι.
Ο Δήμος Πατρέων πιστοποιεί ότι από την στιγμή που στο Α’ Δημοτικό Κοιμητήριο υπάρχει σταυρός με όνομα, έγινε ταφή! Άρα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κλήθηκε γραφείο τελετών, έγινε η ταφή της γυναίκας το 2020 και προφανώς δεν διατέθηκαν τα χρήματα που φέρεται ότι είχε αφήσει η εκλιπούσα για τη διαδικασία της αποτέφρωσης.
Έτσι μπαίνουν τέλος στα σενάρια και τις πληροφορίες που ήθελαν να έχει γίνει καύση της σορού της. Κάτι τέτοιο, όμως, συνεπάγεται ότι, αν το κρίνουν σκόπιμο οι ερευνητικές αρχές και το αποφασίσει ο εισαγγελέας, μπορεί να δοθεί εντολή εκταφής.
Εντύπωση προκαλεί η πληροφορία ότι η ηλικιωμένη γυναίκα ήταν εύπορη, κάτοχος ακινήτων, όπως και τραπεζικού λογαριασμού ύψους περίπου 300.000 ευρώ. Λίγους μήνες, ωστόσο, πριν από τον θάνατό της, όπως αποκάλυψε η εφημερίδα«Πελοπόννησος», φαίνεται ότι ο Μάνος Δασκαλάκης, ως πληρεξούσιός της, είχε προβεί για λογαριασμό της σε μια αγοραπωλησία ακινήτου, ύψους 250.000 ευρώ.
Η γυναίκα ήταν καθηγήτρια, ο σύζυγός της δικηγόρος, ζούσαν στην Αθήνα, είχαν καλή οικονομική επιφάνεια και η 69χρονη αποφάσισε να επιστρέψει στο πατρικό της, στην οδό Μπιζανίου στην Πάτρα για τα τελευταία χρόνια της ζωής της. Δεν ήταν εύκολο το μαγείρεμα για εκείνη και έτσι έκανε συχνά παραγγελίες φαγητού. Κάτι το οποίο πιστοποιεί στην «Πελοπόννησος» και γείτονάς της, ιδιοκτήτης πιτσαρίας. Ο Μάνος πήγαινε συχνά στο σπίτι όταν εργαζόταν ως διανομέας, προφανώς είχε κάνει συζητήσεις με τη γυναίκα και έτσι η Κούτρα δέχθηκε να μείνει η οικογένεια στο σπίτι της δωρεάν με «αντάλλαγμα» να την προσέχει η Ρούλα.
Το ζευγάρι με τα παιδιά έμεναν στο ισόγειο, αργότερα ο Μάνος χρησιμοποιούσε τον 1ο όροφο για να κάνει πρόβες με την κιθάρα του και στον 2ο έμενε η ιδιοκτήτρια του σπιτιού. Κάποια στιγμή υπήρχαν διαφωνίες με τη γυναίκα και εκείνη αποφάσισε να τους ζητήσει ενοίκιο 200 ευρώ. Και οι τσακωμοί έδιναν και έπαιρναν, ενώ η γυναίκα φέρεται να είχε δηλώσει πως ένιωθε ανασφάλεια ενώ ο Μάνος την καθησύχαζε και συνέχιζε να έχει «οικονομική σχέση» μαζί της.
Η Εισαγγελία Πατρών εξετάζει πλέον τον θάνατο της γυναίκας θέλοντας να ξεκαθαρίσει τι έχει συμβεί. Όποιος δει το μνήμα της Ευγενίας Κούτρα θα καταλάβει πως δεν είχε φροντίδα παρά το γεγονός ότι είχε καλή οικονομική επιφάνεια. Δεν της έβαλαν μαρμάρινο σταυρό, παρά μόνο έναν ξύλινο παλιό σταυρό ενώ ο τάφος είναι χορταριασμένος και μοιάζει εγκαταλελειμμένος. Το περίεργο είναι ότι μέχρι πρόσφατα υπήρχε και μία φωτογραφία ενός άνδρα, στη βάση του σταυρού. Ενώ εκεί είναι θαμμένη η 69χρονη. Εδώ και μερικές ημέρες κάποιος φρόντισε… να απομακρύνει τη φωτογραφία. Άγνωστο ποιος ήταν, γιατί την πήρε και… πού την πήγε!
Στον ανακριτή που θα διερευνήσει την υπόθεση θα κληθούν να καταθέσουν συγγενικά πρόσωπα της 69χρονης, ο Μάνος Δασκαλάκης, η Ρούλα Πισπιρίγκου, γιατροί από το Νοσοκομείο στο οποίο είχε μεταφερθεί η γυναίκα ως καρκινοπαθής αλλά και ο ιδιοκτήτης του γραφείου τελετών.
Τι απαντά ο Δασκαλάκης
Ο πατέρας των τριών κοριτσιών εξήγησε, μεταξύ άλλων, πως τη γυναίκα αυτή δεν τη φύλαγε η Ρούλα, παρά μόνο στις αρχές.
Τόνισε, μάλιστα, ότι την πήγαν στο νοσοκομείο την πρώτη φορά, καθώς «ένα βράδυ ξαφνικά κόντευε να κάνει σηψαιμία. Ήταν να της κόψουν το πόδι αν θυμάμαι καλά», είπε χαρακτηριστικά ο Μάνος Δασκαλάκης.
Εξήγησε, μάλιστα, πως δεν θα υπήρχε όφελος από τον θάνατο της γυναίκας, καθώς έπαιρνε απλώς μια σύνταξη, δεν είχε χρήματα, ενώ δεν τους είχε γράψει και το σπίτι στο οποίο διέμεναν οικογενειακά.
Υπάλληλος του γραφείου τελετών που ανέλαβε την κηδεία της γυναίκας, δηλώνει: «Ο τάφος είναι στο Α’ νεκροταφείο της Πάτρας. Εάν έχει ταφεί η γυναίκα αποδεικνύεται από τις ληξιαρχικές πράξεις. Ο τάφος έχει πληρωθεί για τρία χρόνια από τον Μάνο Δασκαλάκη και έχει υπογράψει υπεύθυνη δήλωση ότι μετά την τριετία θα παραλάβει τα οστά της θανούσης».
«Ο τάφος επάνω έχει μια φωτογραφία ενός άνδρα. Αν είναι δυνατόν να έχουν βάλει σε έναν τάφο δημοτικού νεκροταφείου το όνομα ενός ανθρώπου και να είναι κάποιος άλλος μέσα. Όταν εδώ οι υπεύθυνοι υποστηρίζουν ότι έχει γίνει ταφή, πώς είναι δυνατόν να μιλάνε κάποιοι για αποτέφρωση;», ανέφερε.