Στα δικαστήρια πάει η υπόθεση με τους Γάλλους τουρίστες που ενοικίασαν ΙΧ στη Σαντορίνη, με το μαγαζί των ενοικιαζόμενων να τους κατηγορεί ότι προκάλεσαν σοβαρή ζημιά στο όχημα και να τους βάζει να πληρώσουν 5.000 ευρώ.
Οι Γάλλοι τουρίστες, μάλιστα, καταγγέλλουν απειλές, μέσω της δικηγόρου τους, Μαριζάνας Κίκκιρη.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη δικηγόρο που έχει αναλάβει την υπόθεσή τους, οι τουρίστες πλήρωσαν επί τόπου το αυτοκίνητο, «χωρίς απόδειξη» για 160 ευρώ.
Μιλώντας στο OPEN, η κ. Κίκκιρη περιέγραψε ότι «μίσθωσαν ΙΧ και το πλήρωσαν τοις μετρητοίς χωρίς απόδειξη, με το αντίτιμο των 160 ευρώ. Αφού διένυσαν περίπου 15 χλμ., το όχημα σταμάτησε να λειτουργεί. Κάλεσαν αμέσως το γραφείο, όπου τηλεφωνικά έκανε διάγνωση ότι δήθεν είναι συμπλέκτης, δεν ξέρουμε την ακριβή βλάβη».
Σύμφωνα με την ίδια, στο σημείο μετέβη ο ιδιοκτήτης μαζί με άλλους πέντε που «εξανάγκασαν τους εντολείς μου να πληρώσουν αυτό το υπέρογκο ποσό για τη δήθεν βλάβη».
«Δεν έγινε καμία εκτίμηση από ειδικό. Επί τόπου έγινε αυτό και τους ανάγκασαν να δώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες», σημείωσε.
Φοβήθηκαν να καταγγείλουν το περιστατικό επί τόπου
Μάλιστα, όπως τόνισε, οι Γάλλοι τουρίστες φοβήθηκαν να καταγγείλουν το περιστατικό στις Αρχές γιατί τους είπαν ότι «ξέρουμε πού μένετε, δεν θα μπορέσετε να φύγετε από το νησί να πάτε στη χώρα σας» και τους ανάγκασαν να αλλάξουν και ξενοδοχείο.
Οι Γάλλοι τουρίστες την επόμενη μέρα έφυγαν από το νησί και μετέβησαν στην Αθήνα, όπου απευθύνθηκαν στη δικηγόρο και προχώρησαν σε μήνυση προς γραφείο ενοικιαζόμενων ΙΧ για υπερχρέωση.
Από πλευράς του, ο δήμαρχος του νησιού, Αντώνης Σιγάλας, ανέφερε ότι: «Δυστυχώς έχουμε φαινόμενα, ελάχιστα μεν αλλά πολύ σημαντικά δε, μιλάμε για μία απάτη, για μία κακή αντιμετώπιση κάπου καταστήματος, το οποίο από ό, τι έχω αντιληφθεί δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό».
Τέλος, υπογράμμισε ότι «προφανώς, από τις μηνύσεις που έχω, ξέρω ποια επιχείρηση είναι».
Τι δηλώνει ο υπεύθυνος του καταστήματος
Ο ιδιοκτήτης του γραφείου ισχυρίζεται ότι η ζημιά στο IX δεν αφορούσε τον συμπλέκτη αλλά τα κάρτερ λαδιού σε Nissan Micra του 2019 και ότι το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών «τα φούσκωσε» διότι δεν ήθελε να πληρώσει.
Υποστηρίζει, δε, ότι οι Γάλλοι τουρίστες, πιθανόν, έβαλαν το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ με αποτέλεσμα «να βρει από κάτω» και να αρχίσει να χάνει λάδια. «Μπήκαν μέσα σε πάρκινγκ και εκεί πρέπει να έσπασαν τα κάρτερ λαδιού» λέει.
Ισχυρίζεται ακόμη ότι δεν κινήθηκαν προς το μέρος των τουριστών πέντε άτομα από το γραφείο, για να τους αναγκάσουν να πληρώσουν, όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυσή τους.
«Πώς γίνεται να μας πλήρωσαν κανονικά για τη ζημιά που τους είπαμε και εκείνοι να μην πήγαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλουν ότι τους κλέψαμε αλλά να το κάνουν κατά την επιστροφή τους στην Αθήνα;» διερωτάται την ίδια στιγμή ο υπεύθυνος του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ.
Στο ερώτημα αν έκοψε απόδειξή ή τιμολόγιο στους δυο Γάλλους τουρίστες για τις τρεις χρεώσεις που εμφανίζονται στις πιστωτικές τους κάρτες, ύψους 5.400 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του γραφείου είπε στο protothema.gr ότι αυτό δεν είναι απαραίτητο και ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν αμέσως από τον λογαριασμό της εταιρείας του στο συνεργείο για να αποκατασταθεί η ζημιά στο ενοικιαζόμενο όχημα.
Επιπλέον, υποστηρίζει ότι έχουν κοπεί τα σχετικά τιμολόγια, όμως δεν θέλει να τα δημοσιεύσει πριν να γίνει το δικαστήριο.
Η νεότερη εξέλιξη που προστίθεται στην υπόθεση της υπερχρέωσης θέλει την καταγγελία των Γάλλων να φτάνει στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, η οποία, με τη σειρά της, ζήτησε από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων γραπτές εξηγήσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.