ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Οι καταθέσεις των αυτοπτών μαρτύρων

Το σχεδριάγραμμα της Τροχαίας για το δυστύχημα

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Οι καταθέσεις των αυτοπτών μαρτύρων

Αποκαλυπτικές είναι οι καταθέσεις των μαρτύρων για τις συνθήκες που συνέβη το τροχαίο δυστύχημα στη Θεσσαλονίκη,  με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της, η 21χρονη Έμμα .

Αυτόπτης μάρτυρας περιέγραψε ότι  ο οδηγός του οχήματος δεν πάτησε μία φορά την κοπέλα αλλά δύο. «Την 22/11/2022 και περί ώρα 1.20 βγήκα για περίπατο στην περιοχή της Πλατείας Καμάρας στο ρεύμα προς δυτικά και θέλησα να διασχίσω στο ύψος της διάβασης των πεζών κάθετα την Εγνατία οδό για να περάσω απέναντι. Την στιγμή εκείνη άκουσα ένα “μπαμ” και ένα φρενάρισμα, αμέσως γύρισα το βλέμμα μου και είδα στο ύψος της εκκλησίας Παναγία ΔΕΞΙΑΣ σε απόσταση από εμένα περίπου 80 με 100 μέτρα ένα αυτοκίνητο να έχει χτυπήσει μία κοπέλα και να έχει τιναχτεί στην αέρα. Εν συνεχεία ο οδηγός του αυτοκινήτου προσέκρουσε σε σταθμευμένο όχημα, έβαλε όπισθεν, πάτησε για ακόμη μια φορά την κοπέλα που ήταν πεσμένη στο οδόστρωμα και ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα κατευθυνόμενος προς Δυτικά».

Δεύτερος μάρτυρας κατέθεσε πως είδε το όχημα να κινείται στην οδό Εγνατία, στο αντίθετο ρεύμα.«Περπατούσα επί του πεζοδρομίου της οδού Εγνατίας. Την ώρα που πλησίασα στην Καμάρα άκουσα ένα δυνατό χτύπημα σαν τρακάρισμα από την οδό Εγνατία. Μέχρι να αντιληφθώ τι είχε συμβεί, είδα ένα ΙΧΕ, σκούρου χρώματος να κινείται στην οδό Εγνατία, αρχικά αντίθετα στο ρεύμα προς ανατολικά και στη συνέχεια ενεργώντας σπινιαρίσματα και οδηγώντας γρήγορα και επικίνδυνα, να εισέρχεται στο ρεύμα προς δυτικά της οδού Εγνατίας. Περνώντας από μπροστά μου, είδα ότι η πινακίδα ήταν η…».

Ο 26χρονος οδηγός που παρέσυρε και σκότωσε την κοπέλα ισχυρίστηκε ότι εκείνη βρέθηκε στην πορεία του. Σύμφωνα με την κατάθεσή του, ανέφερε ότι:  «Αυτό που έκανα ήταν αποφευκτικός ελιγμός αποτροπής της σύγκρουσης με το θύμα που παρανόμως βρέθηκε στην πορεία της κίνησης μου στο οδόστρωμα. (…) Ξαφνικά κατά την κίνηση μου στην Εγνατία, αντιλαμβάνομαι την κοπέλα να διέρχεται έμπροσθεν του οχήματος μου και να κινείται προς το ύψος της διαχωριστικής γραμμής. Το θύμα ατυχώς προσπάθησε να διασχίσει κάθετα την οδό, από δεξιά μου, ενώ στα τριάντα περίπου μέτρα είχε διάβαση πεζών. Κινούνταν επικίνδυνα από το μνημείο προς την κατεύθυνση της θάλασσας, σε σημείο που δεν υπήρχε διάβαση, ενώ μάλιστα είχε δει το όχημα που ερχόταν σε ευθεία πορεία στην κίνηση του.

Η κίνηση της ήταν αιφνίδια για εμένα που την αντιλήφθηκα την τελευταία στιγμή. Με βάση τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας θα έπρεπε να αποφύγει μια τόσο απρόβλεπτη και επικίνδυνη οδική συμπεριφορά. Βλέποντας την απότομη και εντελώς αιφνίδια αυτή κίνηση της, εντστικτωδώς αντέδρασα, πατώντας φρένο και κάνοντας αποφευκτικό ελιγμό προς τα αριστερά για να μην πέσω πάνω της. Δυστυχώς δεν κατέστη αυτό εφικτό. Στην απώλεια του ελέγχου συνετέλεσε πιθανώς και η κατάσταση των οπίσθιων ελαστικών που δεν ήταν η πρέπουσα. Φοβήθηκα καθώς στερούμαι νομιμοποιητικών εγγράφων παραμονής στη χώρα και έντρομος από το σοκ του συμβάντος, πηρα τη λάθος απόφαση και έφυγα από το σημείο». 

Η  19χρονη συνεπιβάτιδα του 26χρονου, η οποία αφέθηκε ελεύθερη με περιοριστικούς χώρους, στην κατάθεσή της τόνισε πως μετά το τροχαίο άρχισε να φωνάζει στον οδηγό καλώντας τον να επιστρέψει στο σημείο του συμβάντος.

«Κινούμασταν επί της οδού Εγνατία με κατεύθυνση από ανατολικά προς δυτικά. Αφού περάσαμε τα πανεπιστήμια και λίγο πριν φθάσουμε στην Καμάρα, ένιωσα περισσότερο πως κάτι δεν πήγαινε καλά, καθώς ο οδηγός του αυτοκινήτου κινήθηκε απότομα και ταυτόχρονα το αυτοκίνητο άρχισε να διολισθαίνει προς τα αριστερά, ήτοι προς την αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας, γεγονός περίεργο. Σήκωσα τα μάτια από το κινητό μου και είδα ξαφνικά, μπροστά στο αυτοκίνητο, μία κοπέλα, η οποία διέσχιζε κάθετα την Εγνατία και δεξιά προς τα αριστερά σε σχέση με την κατεύθυνσή μας και σε σημείο που δεν υπήρχε διάβαση πεζών. Στην προσπάθειά του να αποφύγει τη σύγκρουση ο οδηγός φρέναρε απότομα και έκανε τον ελιγμό που ένιωσα πριν κλάσματα δευτερολέπτου προς τα αριστερά με αποτέλεσμα το όχημα να γλιστρήσει προς τα αριστερά και να εισέλθει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Στη συνέχεια προς μεγάλη μου δυσφορία και έκπληξη, ο οδηγός έβαλε ταχύτητα και έφυγε. Όταν άρχισα να συνέρχομαι από το σοκ άρχισα να φωνάζω, σχεδόν υστερικά, προς τον οδηγό ότι πρέπει να γυρίσουμε πίσω και ήθελα να αποβιβαστώ από το αυτοκίνητο».

Το σχεδιάγραμμα της τροχαίας για το δυστύχημα: 

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.