Ένας ιδιοκτήτης καταστήματος εστίασης στα Ιωάννινα, πέρασε δυο μήνες αγωνίας καθώς είχε πέσει θύμα ενός επιτήδειου που ισχυρίστηκε ότι, όταν πλήρωσε τον λογαριασμό του με τραπεζική κάρτα, πατήθηκε ένα μηδενικό περισσότερο, και απαίτησε να πληρώσει την διαφορά.

Ο επιχειρηματίας πείστηκε μετά την τηλεφωνική επικοινωνία τους που έγινε στις 24 Νοεμβρίου 2022 και, ούτε λίγο ούτε πολύ, του κατέβαλε τμηματικά 4.500 ευρώ.

Όταν κατάλαβε την απάτη, ήταν αργά αλλά την κατήγγειλε στην Ασφάλεια που μετά από έρευνες δυο μηνών ταυτοποίησε ως δράστη έναν Έλληνα και σχημάτισε δικογραφία σε βάρος του, η οποία υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων.

Απάτη με το Power Pass

Θύμα ενός Έλληνα, ο οποίος της τηλεφώνησε παριστάνοντας τον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ και την έπεισε ότι δικαιούται επίδομα Power Pass, είχε πέσει μια γυναίκα από τα Ιωάννινα στις 10 Οκτωβρίου 2022.

Ο δράστης της έστειλε στο κινητό της ένα μήνυμα που περιείχε link, το οποίο τάχα την οδηγούσε στην ιστοσελίδα της τράπεζάς της.

Όταν εκείνη έβαλε τους κωδικούς της, ο απατεώνας μετέφερε 4.000 ευρώ από τον λογαριασμό της στον δικό του.

Σε βάρος του σχηματίστηκε από την Ασφάλεια δικογραφία για απάτη μέσω διαδικτύου και υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!