ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Δεξιά η «πίτα» είναι μεγάλη και θα μεγαλώσει κι άλλο. Αλλά στην ιδεολογική Δεξιά... όχι σε «τελοπόν»
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Καταγγελία πρώην σταθμάρχη: «Έκλεισαν το 2011 την τηλεδιοίκηση για λόγους οικονομίας»

Νέα αποκαλυπτική μαρτυρία για το χθες και σήμερα των συρμών

Καταγγελία πρώην σταθμάρχη: «Έκλεισαν το 2011 την τηλεδιοίκηση για λόγους οικονομίας»

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει η καταγγελία πρώην σταθμάρχη που αποκαλύπτει την οργανωμένη εγκατάλειψη του ΟΣΕ ήδη από το 2011, προσθέτοντας πως οι επαγγελματίες ανέμεναν κάποιο τραγικό δυστύχημα.

Ο Ιωάννης Κολλάτος, που εργάστηκε ως σταθμάρχης από το 2007 έως τη συνταξιοδότησή του το 2011, μίλησε στο documentonews.gr για την κατάσταση στο σύστημα τηλεδιοίκησης, αποκαλύπτοντας ότι στον σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε έως το 2011 δίνοντας τη δυνατότητα να υπάρχει έλεγχος στις αμαξοστοιχίες.

Στη συνέχεια, όμως, για λόγους οικονομίας το σύστημα διακόπηκε με τον κ. Κολλάτο να δηλώνει «εμείς το γνωρίζαμε οτι κάποια στιγμή αυτό θα γίνει».

«To 2007 ξεκίνησε το σύστημα τηλεδιοίκησης μεταξύ Δομοκού – Πλατέος. Με αυτό το σύστημα από το γραφείο της διοίκησης βλέπαμε σε πίνακα που ήταν η κάθε αμαξοστοιχία, που θα πηγαίνει κάθε αμαξοστοιχία, πού θα σταματήσει, σε ποιο σταθμό θα κάνει διασταύρωση. Υπήρχε μια κεντρική οθόνη και είχαμε και υπολογιστές μπροστά μας και κάναμε τις αλλαγές αιχμών γυρίζαμε δηλαδή τα κλειδιά που θα μπει η κάθε αμαξοστοιχία και χαράζαμε την γραμμή για να προσεγγίσει το φωτόσημο και να αναχωρήσει η αμαξοστοιχία» αναφέρει και προσθέτει με νόημα «τα τρένα τα βλέπαμε.

Σε κάθε σημείο που περνούσαν κοκκίνιζε το τμήμα αυτό το βλέπαμε στην οθόνη. Από το Πλατύ μέχρι τον Δομοκό το τρένο το έβλεπα. Με την επαφή που γινόταν πάνω στη γραμμή το τμήμα αυτό κοκκίνιζε».

Ο κ. Κολλάτος επισημαίνει οτι το σύστημα λειτουργούσε μέχρι τις αρχές του 2012: «Εγώ βγήκα σε σύνταξη το 2010 μέχρι τότε το σύστημα το λειτουργούσαμε κανονικά απ’ ό,τι έμαθα και μέχρι το 2011 αρχές του 2012 το σύστημα λειτουργούσε. Μετά άρχισαν να διώχνουν το προσωπικό, τους σταθμάρχες με μετατάξεις και για λόγους οικονομίας το τμήμα έκλεισε».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στο ερώτημα αν θα είχε γίνει αυτή η τραγωδία σε περίπτωση που λειτουργούσε αυτό το σύστημα λέει «δεν θα είχε γίνει με τίποτα είμαι κάθετος. Δεν υπήρχε περίπτωση φεύγοντας το τρένο από την Λάρισα να μπει στην γραμμή καθόδου. Η τηλεδιοικηση θα το έβλεπε και θα το σταμάταγε μέσα στη Λάρισα δεν υπηρχε με τίποτα περίπτωση να συνεχίσει γιατί θα το αναλάμβανε η τηλεδιοίκηση και θα έβλεπε οτι από την απέναντι πλευρά έρχεται τρένο».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.