Την ερχόμενη Πέμπτη 3 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα η πρώτη μεγάλη σύσκεψη για το θέμα της χρονομισθώσεως των δύο φρεγατών τύπου FREMM από τη Γαλλία.

Η γαλλική αποστολή που θα φτάσει στην Αθήνα για τις συνομιλίες της 3ης Μαΐου θα είναι μικτή, αποτελούμενη από στελέχη τόσο της Διευθύνσεως Αμυντικών Εξοπλισμών του γαλλικού υπουργείου Αμύνης, της περίφημης DGA, όσο και της κατασκευάστριας εταιρείας των φρεγατών και θα συζητήσουν με στελέχη της ελληνικής Γενικής Διευθύνσεως Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ).

Εκτιμάται ότι στις 3 Μαϊου που θα έρθει το γαλλικό κλιμάκιο στην Αθήνα θα συζητήσουν – συμφώνως με τις ως τώρα πληροφορίες – τόσο το θέμα της χρονομισθώσεως των δύο φρεγατών FREMM (συνολικό κόστος, χρόνος μισθώσεως και χρόνος αποπληρωμής), αλλά και τι οπλικά συστήματα αυτές θα φέρουν κατά το χρόνο της υπηρεσίας τους στο Πολεμικό Ναυτικό, αν ευωδοθεί, βεβαίως η συμφωνία αυτή, όσο και το θέμα της προσκτήσεως των τεσσάρων φρεγατών τύπου Bel@harra, από τις οποίες οι δύο πρόθεση της ελληνικής πλευράς είναι να τις ναυπηγήσει στην Ελλάδα, στα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά.

Στο μεταξύ το ιταλικό ναυτικό παρέλαβε την νεότερη φρεγάτα του FREMM, την «Φεντερίκο Μαρτινέγκο» (F596).

Η τελετή παράδοσης έλαβε χώρα στα ναυπηγεία Μουτσιάνο της «Fincantieri» στην Λα Σπέτσια, την 24η Απριλίου.

Το νεότευκτο πλοίο ειναι το έβδομο της σειρά του προγράμματος των δέκα πλοίων “FREMM” -Ευρωπαϊκές Φρεγάτες Πολλαπλών Αποστολών- που ανατέθηκε στην “Fincantieri” στο πλαίσιο διεθνούς ιταλο-γαλλικού προγράμματος, σε συντονισμό απο τον Κοινό Οργανισμό Συνεργασίας στον τομέα των Εξοπλισμών (“OCCAR”) .

H “Orizzonte Sistemi Navali” — 51% “Fincantieri” και 49% “Leonardo” – είναι ο κύριος ανάδοχος για την Ιταλία στο πρόγραμμα των FREMM, το οποίο προβλέπει την κατασκευή δέκα μονάδων, όλες να έχουν ήδη παραγγελθεί.

Καθελκύστηκε τον Μάρτιο του 2017, η “ Φεντερίκο Μαρτινέγκο” ειναι η τρίτη έκδοση πολλαπλών χρήσεων που ακολουθεί τις παραδόσεις της «Κάρλο Μπεργαμίνι» και «Λουίτζι Ρίζο» το 2013 και 2017, αντιστοίχως. Οι υπόλοιπες μονάδες που έχουν παραδοθεί ως στιγμής είναι ανθυποβρυχιακών επιχειρήσεων («ASW»).

Η Ιταλία, τελικά, θα διαθέτει έξι εκδόσεις γενικής χρήσης και τέσσερις εκδόσεις ανθυποβρυχιακών επιχειρήσεων.

Με μήκος 144 μέτρων και εκτόπισμα 6700 τόνων, οι φρεγάτες FREMM έχουν σχεδιαστεί να φτάνουν το ανώτατο όριο ταχύτητας των 27 κόμβων και να παρέχουν κατάκλιση σε διακόσια άτομα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα πλοία του προγράμματος FREMM πρόκειται να αντικαταστήσουν τις φρεγάτες κλάσης “Lupo” και “Maestrale” που κατασκευάστηκαν από την “Fincantieri” τη δεκαετία του 1970.