Την Παρασκευή κατέφθασε τελικά στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού (ΓΕΝ) η γερμανική πρόταση, για την κάλυψη των απαιτήσεων του προγράμματος προμήθειας τεσσάρων νέων φρεγατών από το ΠΝ. Η γερμανική πρόταση και σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, περιλαμβάνει την προφορά τεσσάρων νέων φρεγατών A-200 ή δύο συν δύο A-200 Και A-300 (η τελευταία αποτελεί μια μεγεθυσμένη έκδοση της A-200), εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ 200 και στον προϋπολογισμό που προβλέπεται τη ναυπήγηση και δύο ακόμη υποβρυχίων Type 214.
H MEKO A200 έχει μέγιστο εκτόπισμα 3,700 τόνους, μήκος 121 μέτρα, πλήρωμα 120 ατόμων, μέγιστη ταχύτητα 28 κόμβων, μπορεί να φιλοξενήσει ένα ελικόπτερο των 10 των ή δύο των 5 τόνων.
Οι A300 προσφέρονται ως δυνατότητα καθώς είναι επί της ουσίας μια μεγαλύτερη A200 με δυνατότητες να φέρει συστήματα που θα εξασφάλιζαν στο Πολεμικό Ναυτικό αξιόλογες δυνατότητες αντιαεροπορικής άμυνας περιοχής, που αποτελεί ένα από τα κρίσιμα επιχειρησιακά μειονεκτήματα του ελληνικού Στόλου.
Για την «ενδιάμεση λύση», η υποψήφια γερμανική προμηθεύτρια εταιρία παραπέμπει… στη γερμανική κυβέρνηση για τα περαιτέρω. Οι Γερμανοί λογικά θα διαθέσουν κορβέτες K130, χωρίς να αποκλείεται και κάποια έκπληξη.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.