ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Την φρεγάτα Arrowhead 140 προτείνει η βρετανική Babcock στο ΠΝ

Την φρεγάτα Arrowhead 140 προτείνει η βρετανική Babcock στο ΠΝ

Συνεχίζεται η «ναυμαχία» για τις φρεγάτες του Πολεμικού Ναυτικού με τη βρετανική ναυπηγική εταιρεία Babcock να προτείνει τη φρεγάτα της Arrowhead 140, όπως αναφέρει δημοσίευμα του navalnews.

Τα πλοία, με βάση τη μελλοντική φρεγάτα Type 31 του Βασιλικού Ναυτικού, αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης προσφοράς πακέτου από την εταιρεία που συνεργάστηκε με την Thales UK και υποστηρίζεται από τη βρετανική κυβέρνηση.

Η φρεγάτα Arrowhead 140 έχει δυνατότητες για:

  • Εντοπισμό και εμπλοκή με επιφανειακά πλοία, αεροσκάφη και πυραύλους πάνω από τον ορίζοντα
  • Ανίχνευση και εμπλοκή υποβρυχίων
  • Υπεράσπιση συνοδευτικών πλοίων
  • Ενεργά και παθητικά ηλεκτρονικά συστήματα πολέμου
  • Υπεράσπιση ενάντια σε σμήνη επιθέσεων μικρών σκαφών και UAV
  • Μεταφορά, ανάπτυξη, λειτουργία και ανάκτηση αυτόνομων οχημάτων

Το navalnews επικοινώνησε με την Babcock για να μάθει περισσότερα για τη βρετανική πρόταση προς την Ελλάδα και παραθέτει τα όσα έμαθε από τον Jonathan Walton, Αντιπρόεδρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης:

«Η Arrowhead 140 είναι μια αποδεδειγμένα, έξυπνη και προσαρμόσιμη φρεγάτα για την Ελλάδα. Ο σχεδιασμός του επωφελείται από την μορφή που έχει δοκιμαστεί σε πραγματικά λειτουργικά περιβάλλοντα από το ΝΑΤΟ και τις δυνάμεις συνασπισμού σε εθνικές περιφερειακές και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις. Η προσφορά της Babcock παρέχει έναν αποτελεσματικό και εξαιρετικά αποτελεσματικό βέλτιστο σχεδιασμό με δυνατότητα προσαρμογής σε συγκεκριμένες επιχειρησιακές απαιτήσεις και διατάξεις.

Είναι μια πλατφόρμα χαμηλού κόστους, υψηλής αξίας, ιδανική για κατασκευή εντός της χώρας και έτοιμη για το μέλλον για σύγχρονους, παγκόσμιους στόλους. Η πλατφόρμα Arrowhead 140 είναι μοναδικά προσαρμόσιμη για να φιλοξενήσει ένα ευρύ φάσμα συστημάτων και εξοπλισμού που απαιτείται για πολλαπλές ναυτικές δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που απαιτούνται από το Ελληνικό Ναυτικό.

Η πρότασή μας είναι να κατασκευαστούν τα πλοία στην Ελλάδα, ωστόσο θα διασφαλίσουμε ότι η στρατηγική κατασκευής είναι αρκετά ευέλικτη για να προστατεύει το πρόγραμμα και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Ελληνικού Ναυτικού. Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε με την ελληνική βιομηχανία για να υποστηρίξουμε την αναζωογόνηση μιας εγχώριας αλυσίδας εφοδιασμού, επενδύσεις σε υποδομές για εκσυγχρονισμό και εξοπλισμό εγχώριων εγκαταστάσεων, αναβάθμιση και ανάπτυξη τοπικών εργατικών δυναμικών και μεταφορά πληροφοριών και τεχνολογίας».



Σε ότι αφορά τα πλοία της ενδιάμεσης λύσης, όπως λέγεται, ο Walton δεν αποκλείει τις φρεγάτες Type 23, αλλά δεν το επιβεβαίωσε κιόλας:

«Πρόκειται για εμπορικά θέματα μεταξύ της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, της ελληνικής κυβέρνησης και της Babcock International. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η Κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου και το Βασιλικό Ναυτικό του Ηνωμένου Βασιλείου εξετάζουν επί του παρόντος τις διαθέσιμες επιλογές».

Για την αναβάθμιση των ελληνικών φρεγατών κλάσης Hydra, ο Βρετανός τονίζει:

«Για το νέο πλοίο αντλούμε από τις στενές μας σχέσεις και συνεργαζόμαστε με την Thales στο πρόγραμμα του Ηνωμένου Βασιλείου για να παρέχουμε μια εξαιρετικά ικανή και προσαρμόσιμη πλατφόρμα που αξιοποιεί την ελληνική εμπειρία λειτουργίας ενός Thales CMS.Η αναβάθμιση Meko απαιτεί μια αναβάθμιση CMS Thales και συνεργαζόμαστε πάλι πολύ στενά με τους συναδέλφους μας στην Thales για να παρέχουμε τη διασφάλιση παράδοσης για μια πολύ μοντέρνα και ικανή αναβάθμιση».

Σε ερώτηση για το αν εκπρόσωπος της εταιρείας έχει επισκεφθεί ναυπηγεία στην Ελλάδα και αν έχει ήδη εντοπίσει τοπικούς συνεργάτες, ο Walton απάντησε:

«Είχαμε συζητήσεις με πολύ ικανούς τοπικούς εταίρους στην Ελλάδα και σκοπεύουμε να πραγματοποιήσουμε πρόσθετες συναντήσεις με σκοπό τον προσδιορισμό περισσότερων και την υπογραφή μνημονίου συνεννόησης σύντομα. Η Babcock θα φέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μεταφοράς τεχνολογίας και εστιασμένων επιλογών υποστήριξης, ώστε η Ελλάδα να κατασκευάσει τη φρεγάτα Arrowhead 140 στις εγκαταστάσεις της, βελτιστοποιώντας την ικανότητα των ναυπηγείων τους.

Ανάλογα με τον απαιτούμενο μετασχηματισμό και τον διαθέσιμο προϋπολογισμό, μπορούμε να προσαρμόσουμε μια επεκτάσιμη λύση σχεδιασμού και κατασκευής με βάση τις ελληνικές προσαρμοσμένες απαιτήσεις που θα προσφέρουν: τεχνικά ικανή ναυτική κατασκευή υποδομών, εργατικό δυναμικό βιομηχανικού εξοπλισμού 4.0, φρεγάτες παγκόσμιας κλάσης και διαρκή ικανότητα υποστήριξης. Συνεργαζόμενοι με τους Έλληνες συναδέλφους μας και την εφοδιαστική αλυσίδα μπορούμε να πραγματοποιήσουμε το μελλοντικό ναυτικό όραμα και να προσφέρουμε την ικανότητα που θα βλέπει τις φρεγάτες Arrowhead 140 να χτίζονται σε ελληνικά ναυπηγεία, από ελληνικό εργατικό δυναμικό και να συμβάλλουν άμεσα στην κοινωνική και οικονομική αξία, ευημερία και ακμή της ελληνικής ναυπηγικής κοινότητα και της χώρας στο σύνολό της».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.