Η γαλλική κυβέρνηση πήρε την απόφαση να ξεκινήσει το πρόγραμμα για την προμήθεια νέου τύπου αεροσκάφους ναυτικής αναγνώρισης και ανθυποβρυχιακού πολέμου μόνη, ελλείψει συνεργασίας με τη γερμανική, έγινε γνωστό χθες από το Παρίσι.

Το υπουργείο Άμυνας της Γαλλίας ανακοίνωσε πως ανέθεσε την ανάπτυξη του αεροσκάφους επόμενης γενιάς στις κατασκευάστριες Airbus και Dassault.

Θεωρείτε ότι η κηδεία του τέως Βασιλέως Κωνσταντίνου Β’ θα έπρεπε να γίνει «δημοσία δαπάνη»…

  • Διότι υπήρξε νόμιμος Αρχηγός του Κράτους (61%, 15.556 Votes)
  • Γιατί έκανε ενεργό και αναγνωρισμένη ενέργεια ανατροπής του δικτατορικού καθεστώτος (2%, 402 Votes)
  • Επειδή ήταν Ολυμπιονίκης (4%, 935 Votes)
  • Όχι δεν πρέπει να γίνει «δημοσία δαπάνη» διότι είχε εκπέσει (34%, 8.730 Votes)

Σύνολο ψήφων: 25.623

Loading ...

Βασιζόμενες σε πολιτικά αεροσκάφη που κατασκευάζουν αντιστοίχως —τα A320 neo και Falcon 10X— οι δύο εταιρείες θα σχεδιάσουν το νέο αεροσκάφος του γαλλικού Ναυτικού, που θα τεθεί σε υπηρεσία τα χρόνια του 2030, με εκτιμώμενο κόστος σχεδόν 11 εκατ. ευρώ για την καθεμιά στη φάση αυτή βιομηχανικής ανάπτυξης. Θεωρητικά, το νέο αεροσκάφος θα αντικαταστήσει τον προϋπάρχοντα στόλο 22 πεπαλαιωμένων Atlantique 2 (Breguet Aviation).

Το Παρίσι παραμένει ανοικτό στη συνεργασία με άλλους ευρωπαίους εταίρους, τόνισε το υπουργείο.

Οι Εμανουέλ Μακρόν και Άνγκελα Μέρκελ ανακοίνωναν το κοινό πρόγραμμα για το λεγόμενο εναέριο σύστημα ναυτικού πολέμου του μέλλοντος το 2017. Όμως, το 2021, η Γερμανία αποφάσισε να προμηθευτεί πέντε P-8A Poseidon (Boeing) έναντι 1,43 δισεκ. ευρώ, για να αντικαταστήσει παλαιότερα. Το γερμανικό υπουργείο Άμυνας έκανε λόγο τότε για «προσωρινή» λύση. Αλλά έναν χρόνο αργότερα, ανακοίνωνε πως πρόκειται να προμηθευτεί και άλλα, ως και επτά ακόμη.

Το γαλλικό αεροσκάφος επόμενης γενιάς αναμένεται να αξιοποιεί σειρά τεχνολογιών αιχμής, ιδίως αισθητήρες, προηγμένα μέσα επικοινωνίας, ραντάρ, τεχνολογίες βασισμένες στην τεχνητή νοημοσύνη και νέα όπλα.

Τα 22 πεπαλαιωμένα Ατλαντίκ 2 που σχεδίασε η Μπρεγκέ τα χρόνια του 1960 και αξιοποιεί ως σήμερα η Γαλλία τέθηκαν σε υπηρεσία το 1965. Δεκαοκτώ από αυτά θα υποβληθούν σε εκσυγχρονισμό για να παραμείνουν επιχειρησιακά ως τουλάχιστον το 2030.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!