ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

Νότια Κορέα: «Σαπίζουν» οι ηλεκτρικές καλωδιώσεις της Siemens των Type 214 – Μένουν μεσοπέλαγα!

Στο ναύσταθμο τα υποβρύχια

Νότια Κορέα: «Σαπίζουν» οι ηλεκτρικές καλωδιώσεις  της Siemens των Type 214 – Μένουν μεσοπέλαγα!

Σύμφωνα με έκθεση του νοτιοκορεατικού υπουργείου Άμυνας, έχουν ανακαλυφθεί μεγάλες αστοχίες στα 9 νοτιοκορεατικά υποβρύχια κλάσης Son Won-il, προσαρμοσμένες εκδόσεις του γερμανικού υποβρυχίου U-214, (γνωστό και ως KSS II) ιδίας κλάσης με αυτή που διαθέτει και το ΠΝ.

Αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για τη δύναμη των υποβρυχίων της Νότιας Κορέας, η οποία έχει αυξανόμενη ανάγκη για τα υποβρύχια της.

Σύμφωνα με την έκθεση, αστοχίες υλικού έχουν ανακαλυφθεί  στις ηλεκτρικές καλωδιώσεις  σε 7 υποβρύχια ενώ στα υπόλοιπα 2 παρουσιαστήκαν «λειτουργικές» βλάβες σε μετασχηματιστές. Οι μετασχηματιστές , που κατασκευάζονται από τη Siemens στη Γερμανία, αποτελούν κρίσιμο στοιχείο του συστήματος πρόωσης των υποβρυχίων καθώς σε κάθε σκάφος είναι εγκατεστημένες 12 τέτοιες συσκευές.

Στις αρχές του έτους, ένα πρώτο άρθρο ανέφερε ότι 3 υποβρύχια αντιμετώπιζαν προβλήματα με αυτό το σύστημα. Η τελευταία έκθεση επιβεβαιώνει ότι το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι πιστευόταν  αρχικώς.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, η ακριβής αιτία των βλαβών των καλωδίων παραμένει άγνωστη, επομένως τα υποβρύχια πρέπει να συνεχίσουν να πλέουν χωρίς τις απαραίτητες επισκευές.

Αυτό οδήγησε σε πολλά περιστατικά, συμπεριλαμβανομένου ενός στο υποβρύχιο ROKS An Jung-geun, το οποίο έπρεπε να ρυμουλκηθεί στο πιο πλησιέστερο  λιμάνι αφού έμεινε στην ανοιχτή θάλασσα μετά από συνολική βλάβη στο ηλεκτρικό σύστημα τον Ιανουάριο του 2021.

Το 2ο υποβρύχιο της σειράς, το ROKS Jeong Ji, δεν έχει αποπλεύσει από τον Οκτώβριο του 2019 λόγω διαρροής ψυκτικού που κατέστρεψε τους μετατροπείς. Θα μπορούσε να προκληθεί περαιτέρω ζημιά στους μετατροπείς από τη οξείδωση  που προέρχεται από τα καλώδια.

Οι επισκευές σε κάθε υποβρύχιο αναμένεται να διαρκέσουν περίπου 6 μήνες, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που απαιτείται για την αποστολή εξαρτημάτων από τη Γερμανία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.