ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Συγκλονιστικά πλάνα μέσα από το πιλοτήριο του ρωσικού Beriev-200 (βίντεο)

Συγκλονιστικά πλάνα μέσα από το πιλοτήριο του ρωσικού Beriev-200 (βίντεο)

Πλάνα που κόβουν την ανάσα μέσα από το ρωσικό Beriev-200 την ώρα που σβήνει τις φωτιές στην Ελλάδα είδαν το φως της δημοσιότητας.

Τα συγκλονιστικά πλάνα, που δημοσίευσε το sputniknews.gr είναι από τα πύρινα μέτωπα που έχουν καταγραφεί μέσα από το ρωσικό αεροσκάφος Beriev-200 το οποίο εδώ και εβδομάδες επιχειρεί στην κατάσβεση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Το ρωσικό «θηρίο» βρίσκεται στην Ελλάδα από την 1η Ιουλίου κι έχει συμμετάσχει σε δεκάδες κατασβέσεις δείχνοντας τα «δόντια» του με τις τεράστιες δυνατότητές του.

Υπερόπλο από τη Ρωσία

«Ο γίγαντας από την Ρωσία», όπως το αποκαλούν, είχε ριχτεί και στη «μάχη» με τις φλόγες στην πρόσφατη πυρκαγιά στη Σταμάτα στις 27 Ιουλίου αλλά και στη φωτιά στη Ζήρια Αχαΐας στις 31 Ιουλίου. Σχεδιασμένο για επιχειρήσεις με διμελές πλήρωμα, διαθέτει οκτώ δεξαμενές και μπορεί να συγκεντρώνει και να μεταφέρει 12 τόνους νερού από την θάλασσα σε 14 δευτερόλεπτα με κύματα έως 1,2 μέτρα. Επίσης, εκτός από νερό, πραγματοποιεί ρίψεις με επιβραδυντικό υγρό και μπορεί να μεταφέρει έως 64 άτομα. Συνολικά, μπορεί να ρίχνει 270 τόνους με κάθε ανεφοδιασμό του σε καύσιμα.

Το Beriev Be-200 έχει αποδείξει, σύμφωνα με τη ρωσική ανακοίνωση, την αποτελεσματικότητά του στις μεγάλες πυρκαγιές στη Ρωσία. Όσο για το πώς γίνεται η υδροληψία;
Το αεροπλάνο κατεβαίνει προς την επιφάνεια του νερού με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα. Στη συνέχεια ο πιλότος ανοίγει τους μηχανισμούς υδροληψίας ενώ το αεροπλάνο γλιστράει πάνω στην επιφάνεια του νερού με ταχύτητα 150-190 χλμ./ώρα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το νερό μεταφέρεται σε δεξαμενές μέσω μηχανισμών, που έχουν τη δυνατότητα να αντλούν περίπου ένα τόνο ανά δευτερόλεπτο.
Όταν οι δεξαμενές γεμίζουν, το νερό αρχίζει να πέφτει μέσα από μία ειδική βαλβίδα. Ο πιλότος βλέπει τη ροή του νερού, κλείνει τους μηχανισμούς υδροληψίας και αποθαλασσώνεται.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.