Νέα έγγραφα έρχονται στο «φως» της δημοσιότητας που επιβεβαιώνουν το μπάχαλο με τις βάρδιες –και όχι μόνο- στο σταθμαρχείο της Λάρισας, το επίμαχο δηλαδή του εγκλήματος στα Τέμπη.
Όπως φαίνεται, οι βάρδιες είναι 9ωρες και 10ωρες και οι σταθμάρχες αμείβονταν με υπερωρία την παραπάνω ώρα.
Συγκεκριμένα, τα ωράρια εργασίας διαμορφώνονταν ως εξής:
06:00 – 16:00
14:00 – 23:00
22:00 – 07:00
Τις βάρδιες αυτές υπογράφει ο επόπτης και πρέπει να τηρηθούν.
Ωστόσο, οι καταχωρήσεις στο βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνουν πως δεν τηρήθηκαν τα ωράρια όπως αυτά αναγράφονταν στο βαρδιόχαρτο.
Ενδεικτικά, η καταχώρηση της 28ης Φεβρουαρίου, της μοιραίας νύχτας της τραγωδίας, αναφέρει πως οι σταθμάρχες Π. (ο έμπειρος του σταθμαρχείο) και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00.
Σε άλλη καταχώρηση στο βιβλίο του σταθμαρχείου με ημερομηνία 27 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης Π. έχει υπογράψει πως εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.