ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Δικηγόρος επιζόντα από τη φονική σύγκρουση καταγγέλλει: «Ο σταθμάρχης δεν ήταν στη θέση του την ώρα του δυστυχήματος»

Σύμφωνα με τον Γιώργο Μπαρτζώκη, ακουγόταν οχλαγωγία και μουσική

Δικηγόρος επιζόντα από τη φονική σύγκρουση καταγγέλλει: «Ο σταθμάρχης δεν ήταν στη θέση του την ώρα του δυστυχήματος»

Την ώρα που οι έλεγχοι συνεχίζονται για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ο δικηγόρος ενός εκ των επιζώντων καταγγέλλει πως ο σταθμάρχης την μοιραία ώρα, δεν βρισκόταν στο πόστο του.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκης, δήλωσε πως, σταθμάρχης της Λάρισας δεν βρισκόταν στο σταθμό και πως στο σημείο βρισκόταν μόνο ο κλειδούχος. Σύμφωνα με όσα είπε ο δικηγόρος, την ώρα του δυστυχήματος, στις κλήσεις του σταθμάρχη υπήρχε οχλαγωγία και ακουγόταν μουσική. «Στα 100 μέτρα υπάρχει ένα καφέ που δεν είχε μουσική», είπε συμπληρώνοντας πως, «δεν ήταν στη θέση του ο σταθμάρχης. Φαίνεται ότι ο κλειδούχος ήταν στη θέση του σταθμάρχη και ο σταθμάρχης ήταν μακριά».

Είπε μάλιστα πως, οι σχετικές καταγγελίες τεκμηριώνονται από επί τόπια στοιχεία και ότι, «πήγε η Αστυνομία και πήρε το υλικό από τις κάμερες, εγώ ζήτησα να πάρει και τα σκουπίδια».

Ο σταθμάρχης αναμένεται να απολογηθεί εντός της ημέρας, ενώπιον του ανακριτή. Αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες, αφού δεν άλλαξε τα κλειδιά με αποτέλεσμα το τραγικό συμβάν που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους.

Όπως ανέφερε προ ημερών ο δικηγόρος του, «ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών».

Ωστόσο, είναι πολλά τα ερωτήματα που έχουν προκύψει, καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες ο 59χρονος είχε 17 ολόκληρα λεπτά που είχε αφήσει τα δύο τρένα να κινούνται στην ίδια γραμμή. Ο σταθμάρχης Πόρων μάλιστα τον είχε ενημερώσει ήδη από τις 23.05 πως η εμπορική αμαξοστοιχία είχε καθοδική πορεία προς Αθήνα.

Όπως ανέφερε, ο συνήγορός του, ο κατηγορούμενος το προηγούμενο διάστημα εργαζόταν σε μικρούς σταθμούς, είχε λάβει την πιστοποίησή του τον Ιανουάριο και πριν πέντε ημέρες, μέσα δηλαδή στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ανέλαβε υπηρεσία που θεωρείται από τις πιο δύσκολες και κομβικές του σιδηροδρομικού δικτύου.

«Από ανθρώπινη πλευρά είναι πραγματικά συντετριμμένος. Ο άνθρωπος αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Ανέλαβε την ευθύνη μέσα στα πλαίσια που του αναλογεί, αλλά όπως είπα και σε συναδέλφους σας, αυτό το οποίο μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος, γιατί εδώ πέρα υπάρχει ένα δάσος ευθυνών. Το δικό μας μερίδιο το λαμβάνουμε από εκεί και πέρα είναι δουλειά της δικαιοσύνης και πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Είμαι σίγουρος, πεπεισμένος», είχε αναφέρει ο συνήγορός του.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.