Στο «φως» έρχεται έγγραφο ντοκουμέντο, που παρουσιάζει ότι ο σταθμάρχη της Λάρισας και ο άτυχος μηχανοδηγός την αμαξοστοιχίας Intercity 62 στα Τέμπη, γνώριζαν πως η κίνηση των τρένων γινόταν σε διπλή γραμμή.
Ειδικότερα, όπως αναφέρουν πληροφορίες, τουλάχιστον 93 λεπτά πριν την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, οι δύο άνδρες γνώριζαν ότι η κίνηση δεν γινόταν σε μονή, αλλά σε διπλή γραμμή.
Τι αναφέρει το έγγραφο για την κίνηση των τρένων στα Τέμπη
Σύμφωνα με το έγγραφο, στις 21:48 στις 28/2/23, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από τους Νέους Πόρους μετα κατεύθυνση προς Λάρισα, στην γραμμή καθόδου.
Στις 21:50 στις 28/2/23, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα, με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους, στην γραμμή ανόδου. Η διάρκεια της διαδρομής αυτής ήταν 22 λεπτά. Οι δύο αμαξοστοιχίες συναντήθηκαν στα Τέμπη. Αυτό σημαίνει και ο μηχανοδηγός και ο σταθμάρχης γνώριζαν ότι βρίσκονταν σε διπλή γραμμή.
Στις 23:04 αναχωρεί η μοιραία αμαξοστοιχία 62 -η οποία έχει ξεκινήσει από Αθήνα και πηγαίνει προς Θεσσαλονίκη- από Λάρισα με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους, στην γραμμή ανόδου. Δυστυχώς ο 59χρονος προφυλακισθέντας σταθμάρχης είχε ξεχάσει την διαγώνιο 118, στην Καραγάτσι, και το τρένο μπαίνει στην γραμμή καθόδου.
Από εκεί και έπειτα δεν υπάρχει κάποια επικοινωνία του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 62, με αποτέλεσμα λίγα λεπτά μετά, να σημειωθεί οι σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άτομα, και να τραυματιστούν δεκάδες άλλοι.