Σε εξέλιξη είναι η έρευνα για τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, που κόστισε τη ζωή δεκάδων αθώων θυμάτων.
Στο μικροσκόπιο έχουν μπει όλα όσα διαδραματίστηκαν το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, κυρίως οι συνομιλίες του σταθμάρχη με τους μηχανοδηγούς και τα άλλα σταθμαρχεία. Ειδικότερα, όσα ειπώθηκαν από τη στιγμή που το Intercity 62 άλλαξε σιδηροδρομική τροχιά και μπήκε στο ρεύμα καθόδου, θα αποκρυπτογραφήσουν τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος, τα μοιραία λάθη του σταθμάρχη αλλά και το πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί η τραγωδία.
Σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ο μηχανοδηγός φέρεται να προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη Λάρισας, πλην όμως δεν πήρε απάντηση στις ερωτήσεις που έκανε.
«Είμαι στην κάθοδο, είμαι καλά εδώ;», φέρεται να ρώτησε ο ένας μηχανοδηγός, όμως, ο σταθμάρχης Λάρισας δεν έδωσε απάντηση σύμφωνα με το ρεπορτάζ.
Από τη στιγμή που φέρονται να έκαναν αυτή την ερώτηση και δεν πήραν καμία απάντηση, οι μηχανοδηγοί του Intercity 62 θεώρησαν πως είναι σε σωστή τροχιά.
Εξ ου και η στιχομυθία που φέρεται να ακούστηκε στο τρένο «Υπάρχει μια σύγχυση στις γραμμές… Μα πού είναι αυτός ο προϊστάμενος;»
Συνέχισαν την πορεία τους για λίγα λεπτά ακόμα, μέχρι τη μοιραία σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία που προκάλεσε τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της Ελλάδας.
Η ήδη δύσκολη θέση του 59χρονου σταθμάρχη θα γίνει ακόμα δυσκολότερη αν επιβεβαιωθεί η συγκεκριμένη πληροφορία. Ο σταθμάρχης Λάρισας, μάλιστα, σύμφωνα με άλλες καταγγελίες είχε κάνει το ίδιο λάθος – το να βάλει σε λάθος ρεύμα συρμό – και λίγο νωρίτερα, με τον προαστιακό της Λάρισας.