Συμπληρώνεται η αλυσσίδα των λαθών του σταθμάρχη της Λάρισας, με την αποκάλυψη στο κεντρικό δελτίο του Star ότι 17 ολόκληρα λεπτά πριν από τη φονική σύγκρουση είχε ειδοποιηθεί ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν στη γραμμή καθόδου – πράγμα που του έδινε τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει τα τρένα και να αποφευχθεί η τραγωδία.
Αυτό που επίσης είναι φοβερό είναι ότι πλέον γίνεται καταγγελία ότι ο μοιράιος σταθμάρχης είχε τοποθετηθεί πρόσφατα στο πόστο μετά από παρέμβαση “συγκεκριμένου πολιτικού”.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, ο σταθμάρχης της Λάρισας ενημερώθηκε στις 23:04 από τον σταθμάρχη Νέων Πόρων, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα. Ο σταθμάρχης όμως δεν αντέδρασε ούτε τότε, μιας και εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 στην γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη.
Το ρεπορτάζ του καναλιού αναφέρει πως η συγκεκριμένη επικοινωνία έχει καταγραφεί ηχητικά και σε βιβλίο, με τον σταθμάρχη μάλιστα να έχει απαντήσει στον συνάδελφό του από τον σταθμό των Νέων Πόρων, «όλα καλώς».
Για τον σταθμάρχη της Λάρισας και για τις οικογένειες που εκπροσωπεί μετά το δυστύχημα στα Τέμπη μίλησε στον ΑΝΤ1 ο Αλέξης Κούγιας.
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 ο δικηγόρος εξήγησε εκ μέρους των δύο οικογενειών από την Καλαμπάκα, των γονιών των τριών κοριτσιών, δεν θέλουν να βγουν δημόσια, ενώ θέλουν να χτίσουν μια εκκλησία για τα κορίτσια.
Όπως τόνισε οι νομικοί εκπρόσωποι των οικογενειών θα λάβουν το αντίγραφο της δικογραφίας, μετά την απολογία του βασικού κατηγορούμενου, του σταθμάρχη της Λάρισας, δηλαδή το πρωί του Σαββάτου.
Ο ίδιος εκτιμά πως, «ο αριθμός των κατηγορουμένων θα διερευνηθεί» και εξήγησε ότι, «όσοι θάνατοι υπάρχουν, θα υπάρχουν τόσες ποινές».
Τέλος, σημείωσε πως, σύμφωνα με τις πληροφορίες του, ο σταθμάρχης από αχθοφόρος πήρε τη θέση στη Λάρισα, λίγο προτού βγει στη σύνταξη, με «παρέμβαση από συγκεκριμένο πολιτικό».