Το μοιραίο «Intercity 62» να κινείται στη γραμμή καθόδου τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, λίγα λεπτά πριν σημειωθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη, αποκαλύπτει ότι είδε ένας φύλακας διάβασης.
Παρότι ο σταθμάρχης στα τελευταία ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν δει το «φως» της δημοσιότητας ακούγεται να λέει επανειλημμένα ότι έδιωξε το επιβατικό τρένο κανονικά προς την άνοδο, ο φύλακας της διάβασης ξεκαθαρίζει τα πράγματα για το τι συνέβη τη νύχτα της τραγωδίας ισχυριζόμενος πως είδε το τρένο να κινείται στην ίδια γραμμή στην οποία κινούνταν, κατευθυνόμενη προς την Αθήνα, η εμπορευτική αμαξοστοιχία.
Ο ίδιος υποστήριξε πως αφότου είδε το τρένο να κινείται αντίθετα ενημέρωσε τους αρμόδιους μέσω του παλιού σταθμάρχη που στη συνέχεια είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, με τον τελευταίο να τον πιέζει να θυμηθεί προς ποια κατεύθυνση είδε το τρένο να διέρχεται.
«Θυμίσου πώς έφυγε το τρένο» ρωτούσε. «Γιώργο, έκανε τη διαγώνια, έφυγε ανάποδα, έφυγε από την κάθοδο» ήταν η απάντηση του φύλακα.
«Εγώ είμαι εδώ σε ένα πασάγιο που λέμε, σε μια διάβαση φυλασσόμενη μετά την Καραγάτση, δηλαδή από το κλειδί έχω απόσταση 100 μέτρα» συνέχισε, λέγοντας πως είδε μπροστά στα μάτια του το επιβατικό τρένο να μπαίνει στην κάθοδο».
«Όπως εξήγησε όμως ο φύλακας της διάβασης, το γεγονός ότι είδε το τρένο να μπαίνει στην κάθοδο δεν τον παραξένεψε, καθώς «εμείς είχαμε εντολή απο τον σταθμάρχη ότι τα τρένα θα φύγουν από την κάθοδο».
«Όχι, όχι. Ποτέ των ποτών, όχι, όχι», δήλωσε επίμονα στην ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το εάν είχε υπάρξει κάποια στιγμή πρόβλημα με το κλειδί στο συγκεκριμένο σημείο.
Μεταξύ άλλων διαβεβαίωσε πως εκείνος ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που μίλησε με τους μηχανοδηγούς του Intercity μέσω ασυρμάτου. «Ελεύθερα, 62 ελεύθερα, το πασάκι Αγιάς, καλό δρόμο παιδία», φέρεται να ήταν τα τελευταία λόγια των μηχανοδηγών προς τον φύλακα με τον ίδιο να τους εύχεται στη συνέχεια καλό βράδυ και καλή συνέχεια.
«Σε 5 λεπτά από εδώ, δηλαδή την απόσταση τη δική μου, σε 7 λεπτά έγινε το ατύχημα», αποκάλυψε ο φύλακας που είδε τελευταίος το τρένο πριν να συνθλιβεί από την σύγκρουση με το εμπορευματικό.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.