Ο θρήνος και η οργή για τους 57 νεκρούς του εγκλήματος στα Τέμπη δεν λένε να καταλαγιάσουν σχεδόν μία εβδομάδα μετά τη φονική σύγκρουση των τρένων καθώς την ώρα που οι γονείς θάβουν τα παιδιά τους και ο κόσμος έχει βγει στους δρόμους για να φωνάξει κατά του εγκλήματος που στέρησε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους, δεκάδες «γιατί» παραμένουν αναπάντητα.
Την ίδια ώρα, «θολό» είναι το τοπίο γύρω από τον ακριβή αριθμό των σταθμαρχών που ήταν και που θα έπρεπε να ήταν στον σταθμό Λαρίσης το βράδυ της φονικής σύγκρουσης.
Μετά τη μαραθώνια απολογία του 59χρονου σταθμάρχη που κρίθηκε προφυλακιστέος αναμένεται να κληθούν για κατάθεση και άλλα εμπλεκόμενα πρόσωπα από το σιδηροδρομικό προσωπικό.
Σύμφωνα με το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, που βλέπει το φως της δημοσιότητας, δύο σταθμάρχες πιάνουν δουλειά στις 6 το πρωί, δύο απογευματινοί ακολουθούν στις 14:00 το μεσημέρι μέχρι τις 23:00 το βράδυ και ο βραδινός πιάνει δουλειά στις 22:00 το βράδυ. Άρα ανάμεσα στις 22.00 και 23.00 το βράδυ, όταν και έγινε το τραγικό δυστύχημα, θα έπρεπε να βρίσκονται τρεις σταθμάρχες στο σημείο.
Δείτε τη φωτογραφία:
Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός δηλαδή την στιγμή που το κλειδί άλλαξε για να περάσει.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν:
– Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
– Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” (όταν πέρασε ο προαστιακός);
– Ήταν και άλλοι παρόντες;
– Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;