ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Στο σημείο χωρίς τηλεδιοίκηση έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη – Δεν καλύπτεται ακόμα από τις νέες υποδομές

Το 30% της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Αθήνας με τη βόρεια Ελλάδα δεν καλύπτεται ακόμα

Στο σημείο χωρίς τηλεδιοίκηση έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη – Δεν καλύπτεται ακόμα από τις νέες υποδομές

Στο περίπου 30% της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Αθήνας με τη βόρεια Ελλάδα που δεν καλύπτεται ακόμα από τις νέες υποδομές σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης συρμών έγινε σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 47 ανθρώπους.

Παρά τις καταγγελίες συνδικαλιστικών εκπροσώπων των σιδηροδρομικών περί παντελούς απουσίας αυτόματων δικλίδων ασφαλείας στο δίκτυο, κυβερνητικές πηγές και στελέχη του ΟΣΕ έλεγαν ότι και σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου έχουν αποδοθεί σε ολόκληρο το κομμάτι από το Πλατύ Ημαθίας έως τον Προμαχώνα, όπως και σε μεγάλο μέρος της διαδρομής από την Αθήνα έως τη Λάρισα.

Θεωρείτε ότι η κυβέρνηση ευθύνεται για την τραγωδία στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών;

  • Ναι απόλυτα (65%, 14.390 Votes)
  • Ναι σε μεγάλο βαθμό (21%, 4.702 Votes)
  • Έχει μεγάλο μερίδιο της ευθύνης αλλά όχι την κύρια ευθύνη (11%, 2.479 Votes)
  • Ευθύνεται μόνο ο σταθμάρχης (3%, 662 Votes)

Σύνολο ψήφων: 22.232

Loading ... Loading ...

Ως αποτέλεσμα, το όλο έργο έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό που αγγίζει το 70%.

Τα δύο κομμάτια που δεν καλύπτονται ακόμα είναι το σκέλος ανάμεσα στη Λάρισα και το Πλατύ, όπου σημειώθηκε το δυστύχημα, και νοτιότερα η έκταση μεταξύ Οινόης και Τιθορέας.

Μάλιστα, ο πρωθυπουργός ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτεί την Τετάρτη το ανακαινισμένο και σε λειτουργία κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης στη Θεσσαλονίκη που καλύπτει συγκεκριμένα το τμήμα Πλατύ – Προμαχώνας και να ενημερωθεί για τις εφαρμογές τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS (European Train Control System) που διαθέτει.

Η υποδομή στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα τρία Κέντρα Ελέγχου Κυκλοφορίας που θα είναι αρμόδια για ολόκληρη τη γραμμή, ενώ εκκρεμεί η ολοκλήρωση των αντίστοιχων δομών για τα τμήματα Οινόη – Τιθορέα και Λάρισα – Πλατύ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.