Ο αντιπτέραρχος Γιώργος Γερούλης, ο οποίος ήταν αυτόπτης μάρτυρας της συντριβής του Canadair που είχε ως αποτέλεσμα τον χαμό των δύο πιλότων, μίλησε σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή και τόνισε μεταξύ άλλων πως «ήταν μοιραίο το αποτέλεσμα, δεν μπορούσε να επανέλθει».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στο θαυμαστό έργο των δύο χειριστών λέγοντας πως «ήταν εξαιρετικοί στις προσεγγίσεις. Είχαν πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα. Είχαν εμπειρία και ψυχή».
«Ήμουν στα 1.000 μέτρα περίπου απόσταση. Είδα μία καλή προσέγγιση, πολύ χαμηλή ρίψη. Από εκεί και πέρα το ότι βρήκε στο δέντρο είναι ένα θέμα που μπορεί να ήταν η αιτία, αυτό θα το δείξει το αποτέλεσμα της διερεύνησης», είπε περιγράφοντας τη στιγμή της συντριβής όπως την είδε.
«Από τη στιγμή που το αεροπλάνο έβαλε δεξιά κλίση δεν μπόρεσε ούτε μία μοίρα να γυρίσει, δεν μπορούσε να επανέλθει, γι’ αυτό και ακολούθησε αυτή την τροχιά.
Ήταν μοιραίο το αποτέλεσμα. Δομικά δεν μπόρεσε να επανέλθει το αεροπλάνο. Από τη στιγμή που χτύπησε, δεν μπόρεσε να κάνει ούτε μία αλλαγή, είχε προδιαγραφεί η πορεία του για την πρόσκρουση».
Προσπαθώντας να δώσει απάντηση για τα αίτια της πρόσκρουσης, ο κ.Γερούλης είπε: «Σίγουρα προσπάθησαν να ανακόψουν την πορεία του αεροπλάνου, αλλά δεν υπάκουσε το πηδάλιο. Είτε μηχανική βλάβη προέκυψε, ή κάτι άλλο και οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να ανέβουν».
«Ο Χρήστος και ο Περικλής χθες έδωσαν το στίγμα τους. Πολέμησαν γι’ αυτό που πίστευαν. Δεν το καταλαβαίνει ο κόσμος, αλλά φαίνεται ότι εμείς έχουμε ψυχή. Η διαφορά των Ελλήνων πιλότων είναι αυτή. Δεν έχει σημασία η ώρα, η διάρκεια της πτήσης, η ψυχή φαίνεται από τον τρόπο που προσεγγίζεις.
Δεν μπορούμε να πούμε παραπάνω, γιατί δεν μπορώ να συγκρίνω με άλλα αεροσκάφη άλλων χωρών. Σίγουρα αγαπάμε τον τόπο μας περισσότερο και έχουμε το θάρρος και τη λεβεντιά που μας χαρακτηρίζει», δήλωσε συγκινημένος ο Αντιπτέραρχος ενώ πρόσθεσε «Οι δύο πιλότοι ήταν επαγγελματίες άριστοι. Κάτι συνέβη με την πρόσκρουση και έχασαν τον πλωτήρα, ωστόσο η αιτία του δυστυχήματος μπορεί να κρύβεται στο πηδάλιο».
«Πολλές φορές αεροσκάφη χάνουν πλωτήρα και πετάνε κανονικά. Ίσως η φορά της αποκόλλησης να δημιούργησε κάποιο πρόβλημα στο πηδάλιο κλίσης, το οποίο στην ουσία έπρεπε να κατέβει για να σηκωθεί η πτέρυγα, εάν κατέβαινε θα σηκωνόταν η πτέρυγα, αυτό δε συνέβη και πήρε μοιραία κλίση.
Είδα την κλίση, δεν έβλεπα το αεροσκάφος, απλώς είδα τη φλόγα και κατάλαβα ότι κάτι μοιραίο συνέβη, βλέποντας κατευθείαν και το 2ο αεροπλάνο να σπεύδει στη φωτιά».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.