ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

«Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και ξέχασα να τα επαναφέρω» – Όσα κατέθεσε ο σταθμάρχης Λάρισας (upd)

Στο πλαίσιο της δικογραφίας που σχηματίζεται έχουν δώσει ανωμοτί καταθέσεις και άλλοι δύο υπάλληλοι

«Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και ξέχασα να τα επαναφέρω» – Όσα κατέθεσε ο σταθμάρχης Λάρισας (upd)

(Ανανέωση, αρχικό κείμενο 14:10) Για περισσότερες από έξι ώρες κατέθετε στις Αρχές ο σταθμάρχης του ΟΣΕ Λάρισας, πριν από τη σύλληψή του για το σιδηροδρομικό δυστύχημα που έλαβε χώρα στα Τέμπη και είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τις ζωές τους δεκάδες άτομα.

Σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες, κατά την κατάθεσή του, ο 59χρονος άνδρας ισχυρίστηκε ότι έδωσε εντολή για αλλαγή τροχιάς, αλλά δεν υπάκουσε το σύστημα.

Παραμένει άγνωστο εάν ο ίδιος αντιλήφθηκε ή όχι το λάθος, όπως ισχυρίστηκε, του συστήματος.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου, ο σταθμάρχης της Κατερίνης είχε προειδοποιήσει πως αναχωρεί ένα τρένο με κατεύθυνση τη Λάρισα. Οι πληροφορίες που είχε ο σταθμάρχης της Λάρισας είναι πως και οι δύο γραμμές ήταν ανοιχτές.

Αυτό που επικαλείται λοιπόν, ο ίδιος είναι πως εκείνη την ώρα που έφτασε το τρένο από την Κατερίνη εκείνος προσπαθούσε να «παρκάρει» ένα άλλο τοπικό τρένο.

«Άλλαξα τα κλειδιά των γραμμών και δεν τα επανέφερα μετά στη θέση τους» φέρεται να παραδέχθηκε στην κατάθεσή του ο σταθμάρχης.

Έτσι, ο 59χρονος έβαλε το τρένο που αναχώρησε από την Λάρισα στη γραμμή που ερχόταν η εμπορική αμαξοστοιχία καταλάθος, επειδή μπερδεύτηκε καθώς ασχολιόταν με την τοπική αμαξοστοιχία.

Την ίδια ώρα εκτιμάται πως θα έχουμε ακόμη 15 νεκρούς, συμπεριλαμβανομένων και ατόμων από την εμπορική αμαξοστοιχία με την οποία έγινε η σύγκρουση.

Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος ανέφερε πως καμία δικλείδα ασφαλείας  και κανένας αισθητήρας δεν ήταν ενεργοποιημένος ώστε να μπορέσουν οι δύο αμαξοστοιχίες να προειδοποιήσουν η μία την άλλη.

Ο σταθμάρχης, σύμφωνα με την Αστυνομία, χαρακτηρίζεται ως υπαίτιος του δυστυχήματος και κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).

Σημαντικό στοιχείο για την έρευνα σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος θα παίξουν οι απομαγνητοφωνημένες επικοινωνίες πριν από τη σύγκρουση.

Η επιχείρηση στο σημείο παραμένει σε εξέλιξη, με την Πυροσβεστική να κόβει και απομακρύνει κομμάτια από τα βαγόνια σε μία προσπάθεια να βρει τυχόν ζωντανούς, αλλά οι ελπίδες είναι ελάχιστες. Τα τρία πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας εκτροχιάστηκαν και ξέσπασε φωτιά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ορισμένες από τις σορούς που έχουν ανασυρθεί είναι απανθρακωμένες. Στην περιοχή, να σημειωθεί, έχει σταλεί το ειδικό κλιμάκιο από τα εγκληματολογικά της ΕΛ.ΑΣ. που είχε αναλάβει την ταυτοποίηση των νεκρών από τη φωτιά στο Μάτι.

Θεωρείτε ότι η κυβέρνηση ευθύνεται για την τραγωδία στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών;

  • Ναι απόλυτα (65%, 14.390 Votes)
  • Ναι σε μεγάλο βαθμό (21%, 4.702 Votes)
  • Έχει μεγάλο μερίδιο της ευθύνης αλλά όχι την κύρια ευθύνη (11%, 2.479 Votes)
  • Ευθύνεται μόνο ο σταθμάρχης (3%, 662 Votes)

Σύνολο ψήφων: 22.232

Loading ... Loading ...
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.