Καταγγελίες για το επίπεδο ενημέρωσης που σχετίζεται με το έργο του flyover, στη Θεσσαλονίκη, έχει δεχτεί ο Συνήγορος του Πολίτη μέσα από το γραφείο του, που λειτουργεί από τον περασμένο Μάρτιο στην πόλη.
Όπως αποκάλυψε σε συνάντηση ενημέρωσης για το έργο της Ανεξάρτητης Αρχής που έγινε στη Θεσσαλονίκη ο Συνήγορος του Πολίτη Ανδρέας Ποττάκης, τα αιτήματα που έχουν κατατεθεί και εξετάζονται αφορούν στις πληροφορίες για το έργο και τις συνέπειές του.
«Οι αναφορές πολιτών εστιάζουν στο ότι δεν έχουν επαρκή ενημέρωση για τον βαθμό επιβάρυνσης που θα τους επηρεάσει. Επικαλούνται ότι δεν είναι πλήρως ενημερωμένοι για το έργο και ούτε έχουν εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία», ανέφερε ο κ. Ποττάκης προσθέτοντας ότι ήδη η Ανεξάρτητη Αρχή έχει έρθει σε επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς και αναμένει απαντήσεις.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τα αιτήματα που κατατίθενται στο γραφείο της Θεσσαλονίκης, σημείωσε ότι δεν υπάρχει διαφοροποίηση στις κατηγορίες των θεματικών που απασχολούν τους κατοίκους των άλλων αστικών κέντρων.
«Ζητούν λύσεις σε προβλήματα με την ασφαλιστική τους κατάσταση γιατί παρά την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα και θέτουν ζητήματα κατάληψης κοινόχρηστων χώρων. Είχαμε κάνει ειδικές παρεμβάσεις, ιδίως για την πλατεία Αριστοτέλους, και φαίνεται ότι θα ξαναχρειαστεί να κάνουμε μείζονες παρεμβάσεις σε συνεργασία και με τη νέα δημοτική αρχή προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι ο νόμος θα τηρείται και ότι ο σεβασμός σε όλους τους συμπολίτες μας θα είναι το πρωτεύον. Ιδίως, δε, σε αυτούς που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα και έτσι δυσχεραίνονται ακόμη περισσότερο από την αυθαίρετη κατάληψη κοινόχρηστων χώρων».