Υπουργός της κυβέρνησης πήρε τηλέφωνο στην επιθεώρηση σιδηροδρόμων για την πρόσληψη του σταθμάρχη Λάρισας που οδήγησε στο θάνατο 57 αθώα θύματα (τουλάχιστον με τα μέχρι τώρα στοιχεία) στην σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών.
«Υπουργός πήρε τηλέφωνο για τον σταθμάρχη. Το ξέρω από το ρεπορτάζ. Πήρε υπουργός ή το γραφείο υπουργού. Αυτός ο υπουργός λοιπόν αγαπητέ πρόεδρε της κυβερνήσεως δεν πρέπει να είναι υπουργός σου μέχρι το μεσημέρι.
Το γνωρίζεις από εχθές το απόγευμα εξ όσων γνωρίζω από το ρεπορτάζ ότι είχες ενημέρωση. Και για αυτό ο Γεραπετρίτης θέτει τώρα τον επιθεωρητή σε αργία», ανέφερε ο Δ.Βερύκιος.
https://twitter.com/theocha52630506/status/1632299147557588995
Προφανώς πρόκειται για άλλο υπουργό πλην του Κ.Καραμανλή ο οποίος παραιτήθηκε.
Σε ποιον όμως στην επιθεώρηση πήρε τηλέφωνο ο άγνωστος υπουργός όπως καταγγέλλει ο δημοσιογράφος;
Στον επιθεωρητή Λάρισας, ο οποίος τέθηκε σε αργία, και ο οποίος φέρεται λίγες ώρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη να ζήτησε και να πήρε αναρρωτική άδεια.
Από πού ζήτησε και που πήρε αναρρωτική άδεια;
Το πρωί το Υπουργείο Μεταφορών έθεσε σε αργία τον επιθεωρητή του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για τον σταθμάρχη της Λάρισας, «μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη Σ. Β. για υπηρεσία στον σταθμό Λαρίσης», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του υπουργείου.
Πληροφορίες του ΣΚΑΪ αναφέρουν πως ο επιθεωρητής πήρε αναρρωτική ενός μήνα, με τη συγκεκριμένη κίνηση να προκαλεί πολλά ερωτήματα.
Μέλος της οικογένειας του είπε πως ο επιθεωρητής δεν βρίσκεται στον Βόλο (είναι η μόνιμη κατοικία του) και ότι έχει αποχωρήσει λόγω κάποιων προσωπικών προβλημάτων.
Ο συγκεκριμένος επιθεωρητής είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία όλων των ελληνικών σιδηροδρόμων από τον σταθμό της Λάρισας μέχρι και τον σταθμό του Αιγινίου Πιερίας.
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που ήδη έχει καταθέσει στον ανακριτή – στον οποίο σημειώνει ότι πήγε αυτοβούλως την επομένη του πολύνεκρου δυστυχήματος – στη νυκτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες: ο ένας να σχολάσει στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να αναλάβουν βάρδια στις 10 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί της επομένης.
Σύμφωνα πάντα με τον ισχυρισμό του επιθεωρητή στην μοιραία βάρδια έπρεπε λοιπόν να είναι δύο σταθμάρχες, ο ένας εμπειρότερος και δεύτερος ο 59χρονος. Ωστόσο ο πρώτος και εμπειρότερος δεν ήταν – κατά τα φαινόμενα – στο πόστο του.
Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ακόμη πως ευθύνη φέρει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας να κινούνται στην ίδια γραμμή οι δύο αμαξοστοιχίες, αλλά δεν σήμανε συναγερμό ώστε να «κινητοποιήσει» και τον σταθμάρχη της Λάρισας.
Ο επιθεωρητής – ο οποίος ζήτησε και πήρε αναρρωτική άδεια ενός μηνός την ώρα που είχε φανεί το μέγεθος της τραγωδίας στα Τέμπη – υποστηρίζει ακόμη πως η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών να τεθεί σε αργία, στερείται νομικής βάσης και περιμένει την επίσημη αιτιολογία της απόφασης αυτής, ώστε να προχωρήσει στις επόμενες κινήσεις του.