ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Πρόεδροι σιδηροδρομικών σωματείων στον εφέτη ανακριτή: «Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»

Πρόεδρος των μηχανοδηγών: Τον έβαλαν να κάνει δοκιμαστικό δρομολόγιο και κήρυξαν την γραμμή ως λειτουργική

Πρόεδροι σιδηροδρομικών σωματείων στον εφέτη ανακριτή: «Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα»

Στα χέρια του εφέτη ανακριτή βρίσκονται εδώ και λίγες ώρες όλα τα έγγραφα-«φωτιά» που αναφέρονται στις δεκάδες ελλείψεις, κενά και προβλήματα που καθιστούν επικίνδυνο τον σιδηρόδρομο για την ασφάλεια των επιβατών αλλά και του προσωπικού με το πιο σημαντικό να είναι ότι όλοι οι πρόεδροι δήλωσαν ότι δεν υπήρχε τηλεδιοίκηση στην Λάρισα.

Αυτό όμως που έρχεται σήμερα στην δημοσιότητα είναι ότι η κυβέρνηση στην βιασύνη της να κάνει γρήγορη την επαναλειτουργία των τρένων εκτέλεσε δοκιμαστικό δρομολόγιο σε γραμμή που είχε εκ των προτέρων κηρυχτεί λειτουργική! 

Όλα αυτά τα προβλήματα καταδεικνύουν ότι τις μέρες που ακολούθησαν την τραγωδία στα Τέμπη η κυβέρνηση αναλώθηκε στα λόγια και τις υποσχέσεις σχετικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Την πόρτα του ειδικού ανακριτή πέρασαν νωρίτερα ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστα Γενηδούνιας, ο πρόεδρος του Επιχειρησιακού Σωματείου Εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Λάζος, και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Γιάννης Ντίτσας.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα που είχανε σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο τα οποία αφορούν ουσιαστικά ζητήματα ασφαλείας των επιβατών αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train.

Όσον αφορά στο θέμα της της τηλεδιοίκησης τόνισε ότι δεν υπάρχει στη Λάρισα, υπάρχει μόνο ο τοπικός πίνακας χειρισμού!

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος του Επιχειρησιακού Σωματείου.

Όπως είπε, ότι από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν, ενώ και ο ίδιος κατέθεσε ότι στο Σταθμό της Λάρισας δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης!

Να σημειωθεί πως αύριο, 24 Μαρτίου,  θα απολογηθούν οι δύο σταθμάρχες που έπρεπε να είναι μαζί με τον 59χρονο προφυλακισμένο σταθμάρχη Λάρισας σε βάρος των οποίων εκκρεμούν διώξεις για διατάραξη στην ασφάλεια συγκοινωνιών, που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων.

Την τραγική κατάσταση την οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πρώτη ημέρα στην δουλειά του, χθες, που πραγματοποιήθηκε η επανεκκίνηση των τρένων μετά το σοβαρό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους, περιέγραψε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας.

Σε μια μακροσκελή ανάρτησή του στο Facebook, o κ. Γενηδούνιας κάνει λόγο για μια σειρά σημαντικών προβλημάτων που αντιμετώπισε καθώς κλήθηκε να κάνει ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο προς Ειδομένη, μια γραμμή που δόθηκε ως λειτουργική!

Μεταξύ άλλων, αναφέρει πως σε πολλά σημεία υπήρχαν…χόρτα και γενικά βλάστηση που καθιστούσε δύσκολη την διέλευση, στην πλειονότητά τους τα φωτόσημα ήταν σβηστά, στις ράγες υπήρχαν σκουπίδια, ενώ η επικοινωνία με τον ασύρματο ήταν κακής ποιότητας.

Μάλιστα, συνόδευσε την ανάρτηση του με δύο φωτογραφίες που αναγράφουν ορισμένα από τα ζητήματα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει.

Δείτε τις φωτογραφίες:  

Ολόκληρη η ανάρτηση του κ. Γενηδούνια:

«Δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης (η γραμμή αυτή δόθηκε ως λειτουργική). >αναφορά 22/03/2023. Ημέρα Τετάρτη.
07:00 ανάληψη υπηρεσίας στο Μ/Θ.Παραλαβή η/α 120015.Εγγραφή βιβλίου επισκευών Νο .49.Ελιγμοί Μ/θ και από ενωτική για θ/ν.Επι της ενωτικής στο χ.σ. 1+400 τα λευκά του μηχανοδηγού στη διάβαση δεν είσοδος στο θ/ν με Αρ. τηλεγραφήματος 8 και ώρα 07.26 “ελεύθερη είσοδος στην 1η γρ. θ/ν ” και τηλεγράφημα ανταπόκρισης με αρ.1 (επανάληψη τηλεγραφήματος και επίδοση στοιχείων προσωπικού και μηχανής). Αναμονή φορτίου και εγγράφων.Παραλαβη εγγράφων, υποδειγμάτων για αμάξ. 41706 νο.1, ελιγμοί θ/ν και πρόσδεση σε φορτίο ώρα 08:30.Εκτελεση δοκιμής πέδησης.
Ωρα 08:37 με Αρ. 9 τηλεγραφήματος έξοδος με γραμμή ελεύθερη έως Τ.Χ. 3 κ αρ ανταπόκρισης 2.Στο τχ3 το σήμα διάβασης 305 (πρόσημα) είναι σβηστό (ενημερώθηκε το τχ5). Κυκλοφορία με φωτοσηματα έως τχ1.Με Αρ. τηλεγραφήματος 336 γρ. ελεύθερη έως φωτοσημα εισόδου σ.σ. Καστανά ώρα 08:51 και Αρ. ανταπόκρισης 3.Στο χ.σ. 7 χόρτα εντός της γραμμής.Στο 11+100 το πρόσημα Αγχιάλου σβηστό και χόρτα κλαριά εντός γραμμής.Κυριως σήμα Αγχιάλου σβηστό εισόδου και εξόδου.Στον Άγιο Αθανάσιο χ.σ.20 σκουπίδια στο περιτυπωμα.Φωτοσηματα (πρόσημα, κυρίως εισόδου και εξόδου) σ.σ. Γέφυρας σβηστά. Βλάστηση κοντά στο περιτύπωμα και διέλευση με συνεχή συρίγματα λόγω συνεργείων εκτός περιτυπώματος.Στο χ.σ.29 κλαδιά εντός περιτυπώματος.Κακη έως καθόλου επικοινωνία μέσω vhf με σ.σ καστανά πριν το Χ.σ.30.
Ωρα 09:27 Με Αρ τηλεγραφήματος Καστανά 547 είσοδος με κόκκινο (σβηστό) και στάθμευση για παραλαβή υποδείγματος 1001 με νο.2 φωτοσημο εξόδου ερυθρό και ελεύθερη γρ. έως φωτοσημα εισόδου Ειδομένης.Αρ. ανταπόκρισης 4.Κατα την είσοδο στον σ.σ. καστανά συνεργεία εκτός περιτυπώματος.Ολα τα φωτοσημα του σ.σ. Άσπρου σβηστά.Στην είσοδο του σ.σ. νέου Πολυκάστρου βλάστηση στα όρια που δεν επιτρέπει ανάγνωση της εκτελεστικής βραδυπορείας (40 χλμ) από κανονιστική απόσταση.
Στους σ.σ. νέου Πολυκάστρου και Πολυκάστρου όλα τα φωτοσημα σβηστά, ομοίως και των σ.σ. Αξιούπολης Παιονίας και Ειδομένης.
Απο χ.σ. 61 (Αξιούπολη) και μετά έως χ.σ. καμία επικοινωνία με το σ.σ. Ειδομένης μέσω vhf και από είσοδο Αξιούπολης έως και είσοδο Ειδομένης βλάστηση εντός περιτυπώματος στα όρια της γραμμής επαφής και κάκιστη κατάσταση γραμμής.
Απο χ.σ 62 έως χ.σ. 69 καμία επικοινωνία με το σ.σ. Ειδομένης μέσω vhf και κακό έως καθόλου σημα κινητής τηλεφωνίας (υπηρεσιακό τηλέφωνο) σε πολλά “νεκρά σημεία”.
Από χ.σ. 69 σχετική αποκατάσταση επικοινωνίας με κακή λήψη στο vhf ενώ εξακολουθούν τα “νεκρά σημεία” στην κινητή τηλεφωνία έως το χ.σ. 72 ,οπότε και αποκαθίσταται η επικοινωνία πλήρως με το σ.σ. Ειδομένης.
Με Αρ. τηλεγραφήματος 612 είσοδο από σβηστό φωτοσημα εισόδου στην 5η παρακαμπτήριο γρ. σ. σ. Ειδομένης και στάθμευση ώρα 10:26.Αρ. ανταπόκρισης 5.
Ωρα 10:29 παρουσιάστηκε απουσία τάσης δικτύου και επανήλθε ύστερα από επικοινωνία με το ρ.ε. ωρα 10:34.Σταθμευση στο σ.σ. Ειδομένης ώρα 10:39.Εξασφάλιση αμάξ. και παράδοση εγγράφων στο γραφείο κινήσεως σ.σ. Εκτέλεση διαδικασίας φυσικού ελέγχου των οχημάτων της αμαξ.με εντολή τελωνείου.Παραλαβη εγγράφων.
Με Αρ. τηλεγραφήματος 615 περνάμε την κόκκινη έξοδο Ειδομένης και με μικρό φωτοσημα (λευκό) είσοδος στην 6η παρακαμπτήριο γρ. Γευγελής. Αρ. ανταπόκρισης 6 .
Ώρα αναχώρησης 11:35 και άφιξη στο σ.σ. Γευγελής ώρα 11:45.Αποκοπη φορτίου και παράδοση εγγράφων.Παραλαβή εγγράφων, πρόσδεση σε φορτίο και δοκιμή πέδησης, σχηματισμός αμάξ. 46861.
Εξοδος από Γευγελή με μικρό (λευκό) φωτοσημα έως το σήμα εισόδου Ειδομένης.Αναχωρηση ώρα 12:20.Με Αρ. τηλεγραφήματος 616 είσοδος με ερυθρό στην 8η γρ. σ.σ. Ειδομένης.Αρ. ανταπόκρισης 7 και ώρα άφιξης σ.σ. Ειδομένης 12:30.Αποκοπη η/α και πρόσδεση στην 7η γρ. με η/α 120014.Παραλαβη η/α 12014 και πρόσδεση σε φορτίο.Δοκιμη πέδησης και αναμονή τελωνείου.Παραλαβη εγγράφων και υποδειγμάτων 1001 με νο. 21 και 1036 με νο.10 έως φωτοσημα εισόδου Καστανά.Αναχωρηση από σ.σ. Ειδομένης ώρα 13:50».

Δείτε την ανάρτηση:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

#038;ab_channel=PronewsTV
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.