ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

Φονική σύγκρουση στα Τέμπη – Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών καταγγέλλει: «Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα»

«Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως»

Φονική σύγκρουση στα Τέμπη – Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών καταγγέλλει: «Στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όλα γίνονται χειροκίνητα»

Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, το πρωί της Τετάρτης, προχώρησε σε μια σοβαρή καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία των τρένων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου συνέβη η τραγωδία με τη σύγκρουση τρένων στο ύψος των Τεμπών. λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «Όλα λειτουργούν χειροκίνητα»!

Μία τραγωδία όπου ήδη υπάρχουν 32 νεκροί και τουλάχιστον 85 τραυματίες.

Συγκεκριμένα όπως είπε, «δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε τα φωτοσήματα λειτουργούν, αν λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν τα κόκκινα σήματα και θα σταματούσαν εγκαίρως».

Θεωρείτε ότι η κυβέρνηση ευθύνεται για την τραγωδία στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών;

  • Ναι απόλυτα (65%, 14.390 Votes)
  • Ναι σε μεγάλο βαθμό (21%, 4.702 Votes)
  • Έχει μεγάλο μερίδιο της ευθύνης αλλά όχι την κύρια ευθύνη (11%, 2.479 Votes)
  • Ευθύνεται μόνο ο σταθμάρχης (3%, 662 Votes)

Σύνολο ψήφων: 22.232

Loading ... Loading ...

Αν ο Παύλος Πολάκης διαγραφεί από τον ΣΥΡΙΖΑ και ιδρύσει δικό του κόμμα, θα το ψηφίζατε;

  • Ναι (41%, 6.209 Votes)
  • Όχι (45%, 6.789 Votes)
  • Ίσως (10%, 1.459 Votes)
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ (4%, 651 Votes)

Σύνολο ψήφων: 15.108

Loading ... Loading ...

Στην ερώτηση αν αυτό σημαίνει ότι οι μηχανοδηγοί κινούνται στα τυφλά, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών απάντησε ότι «οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην Αθήνα θα πάτε μέχρι το Μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για Θεσσαλονίκη».

https://twitter.com/thalassinos2001/status/1630783912312971265

Κατά τον ίδιο «υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα, δεν λειτουργούν, ρωτήστε τους υπευθύνους».

Ερωτηθείς για τις συνθήκες του δυστυχήματος είπε ότι «στο σημείο έχει διπλή γραμμή, ένα ανεβαίνει, ένα κατεβαίνει, δεν ξέρω γιατί τα τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή».

«Εμείς ακολουθούμε εντολές. Όπου μας πουν πηγαίνουμε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής είναι διπλή η γραμμή. Αν σε κάποιο σημείο γίνονται έργα υπάρχουν διακλαδώσεις. Όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά. Είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα» κατέληξε μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.