ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για τη μοιραία πτήση του Γεβγκένι Πριγκόζιν

Το αεροσκάφος κέρδισε και έχασε ύψος πολλές φορές σε σύντομο χρονικό διάστημα πριν αρχίσει να πέφτει

Τι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία για τη μοιραία πτήση του Γεβγκένι Πριγκόζιν

Τα τελευταία λεπτά της πτήσης του μοιραίου αεροσκάφους Embraer, στο οποίο επέβαινε ο επικεφαλής της Wagner Γεβγκένι Πριγκόζιν, πριν συντριβεί στην περιοχή Τβερ την Τετάρτη, ήταν πολύ δραματικά.

Το αεροσκάφος κέρδισε και έχασε ύψος πολλές φορές και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα πριν αρχίσει να πέφτει, σύμφωνα με κείμενο της υπηρεσίας Flightradar.

Στις 15:10 (ώρα Μόσχας) το αεροσκάφος οριζοντιώθηκε στα 28.000 πόδια και συνέχισε την πτήση μέχρι τις 15:19 (ώρα Μόσχας), οπότε ο κατακόρυφος ρυθμός μειώθηκε δραματικά και το αεροσκάφος κατέβηκε για λίγο, πριν ανέβη σε μέγιστο ύψος 30.100 ποδιών. Στη συνέχεια κατέβηκε ξανά στα 27.500 πόδια και στη συνέχεια ανέβηκε φτάνοντας στα 29.300 πόδια, πριν οριζοντιωθεί εκ νέου. Αμέσως μετά, το αεροσκάφος κατέβηκε σε υψόμετρο 19.725 ποδιών, ενώ τα τελευταία δεδομένα ελήφθησαν στις 15:20:14 (ώρα Μόσχας).

Το γράφημα υψομέτρου δείχνει τα τελευταία 32 δευτερόλεπτα των δεδομένων ύψους που έλαβε η υπηρεσία.

Το διάγραμμα απεικονίζει τον αναφερόμενο κατακόρυφο ρυθμό του αεροσκάφους σε πόδια ανά λεπτό

Το αεροσκάφος συνέχισε να αναφέρει δεδομένα μέχρι τις 15:20:14 UTC, όταν μετέδωσε υψόμετρο 19.725 ποδών.

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα

Το αεροπλάνο Embraer συνετρίβη στην περιοχή Τβερ κοντά στο χωριό Κουζένκινο. Στο αεροσκάφος επέβαιναν τρεις πιλότοι και επτά επιβάτες, που όλοι έχασαν τη ζωή τους, σύμφωνα με το υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων.

Το αεροσκάφος ανήκε στην εταιρεία MNT-Aero και πετούσε από το αεροδρόμιο Σερεμέτγεβο με προορισμό την Αγία Πετρούπολη. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αερομεταφορών (Rosaviatsia) ξεκίνησε έρευνα για τη συντριβή. Στο σημείο του δυστυχήματος βρίσκονται εκπρόσωποι των υπηρεσιών επιβολής του νόμου και του υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.

Το πλήρωμα αποτελούσαν οι:

Αλεξέι Λεβσίν – Κυβερνήτης
Ρούσταμ Καρίμοβ – Συγκυβερνήτης
Κριστίνα Ρασπόποβα – Αεροσυνοδός

Οι επιβάτες:

Γεβγκένι Πριγκόζιν
Ντμίτρι Ούτκιν
Βαλερί Τσεκάλοβ – Ανώτερος σύμβουλος του Πριγκόζιν που χαρακτηρίστηκε από το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών πως δρούσε «για ή εκ μέρους του Πριγκόζιν και διευκόλυνε αποστολές πυρομαχικών προς τη Ρωσική Ομοσπονδία».
Σεργκέι Προπούστιν
Εβγκένι Μακαριάν
Αλεξάντρ Τοτμίν
Νικολάι Ματούσεβ

Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο TASS, έχει ανοίξει ποινική υπόθεση σύμφωνα με το άρθρο 263 του Ποινικού Κώδικα της Ρωσικής Ομοσπονδίας σχετικά με την παραβίαση των κανόνων οδικής ασφάλειας και λειτουργίας των αερομεταφορών, δεν διευκρινίζεται όμως ποιο θα είναι το αντικείμενο της έρευνας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πάντως, επισήμως, το Κρεμλίνο τηρεί σιγή ιχθύος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.