ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τιμή και Δόξα στους Ίκαρους της Κωνσταντινούπολης!
prodeals

Άσχημα νέα για ΠΑ-ΠΝ: Η Τουρκία «κλειδώνει» Αιγαίο-Μεσόγειο με πρωτόγνωρες δυνατότητες κρούσης-«Φορτώνει» ATMACA-HGK-82

Άσχημα νέα για ΠΑ-ΠΝ: Η Τουρκία «κλειδώνει» Αιγαίο-Μεσόγειο με πρωτόγνωρες δυνατότητες κρούσης-«Φορτώνει» ATMACA-HGK-82

Άσχημα νέα έρχονται από την Τουρκία για ΠΑ-ΠΝ και συνολικά τις eλληνικές Ένοπλες Δυνάμεις καθώς οι τουρκικές επενδύσεις στην αμυντική τους βιομηχανία απέδωσαν.

Μετά από επιτυχημένες δοκιμές και βίντεο που δόθηκαν στην δημοσιότητα, οι Τούρκοι θέτουν σε μαζική παραγωγή τον αντιπλοϊκό πύραυλο ATMACA ενώ “φορτώνουν” τα F-16 και F-4E με τα “κιτ” κατεύθυνσης ακριβείας από την TÜBİTAK SAGE, HGK-82.

Οι εξελίξεις και στα δύο τουρκικά εξοπλιστικά προγράμματα είναι ραγδαίες καθώς ΠΑ και ΠΝ χάνουν σταδιακά οποιοδήποτε ποιοτικό πλεονέκτημα είχαν. Ειδικά με το HGK-82 τα τουρκικά μαχητικά θα μπορούν να πλήττουν στόχους χωρίς να μπαίνουν εκτός της ακτίνας δράσης των περισσότερων συστημάτων αντιαεροπορικής άμυνας!

Δείτε παρακάτω στο βίντεο πως τουρκικό μαχητικό έπληξε στόχο από απόσταση 17 χλμ στα 37,500 πόδια.

Υπενθυμίζουμε ότι η συλλογή KGK τροποποιεί βόμβες τύπου Mk.82 των 500 λιβρών και Mk.83 των 1.000 λιβρών, ενώ η συλλογή HGK (Hassas Güdüm Kiti) τροποποιεί βόμβες τύπου Mk.84 των 2.000 λιβρών.

Οι Τούρκοι δημοσίευσαν και χαρακτηριστική φωτογραφία με το πως θα “κλειδώσουν” Αιγαίο και Α.Μεσόγειο φτάνοντας μέχρι την Κύπρο με τον τουρκικό “Harpoon” που σχεδίασαν, δημιουργώντας “Ζώη Απαγόρευσης” και αποκτώντας πρωτόγνωρες δυνατότητες ναυτικής κρούσης!

«Εθνικός Πύραυλος για τα Εθνικά μας Πλοία» γράφει ο Ismail Demir ο οποίος ανακοίνωσε πως υπεγράφη το συμβόλαιο για την έναρξη της μαζικής παραγωγής του τουρκικής κατασκευής αντιπλοϊκού πυραύλου ATMACA που θα εξοπλίσει όλα τα τουρκικής κατασκευής πλοία.

Το πρόγραμμα ATMACA ξεκίνησε το 2009 με τον τουρκικό πύραυλο να έχει εμβέλεια 200+ χλμ, μέγιστη ταχύτητα 0,8-0,85 Mach και διαθέτει αισθητήρα ενεργού ραντάρ.

Το πυραυλικό σύστημα ATMACA θα χρησιμοποιείται κατά στόχων ξηράς και επιφανείας, έχει ως βασικό ανάδοχο την Roketsan με την συνεργασία των Aselsan και ArMerKom, τέθηκε. Στο σχέδιο αυτό η Aselsan παράγει την κεφαλή αναζήτησης RF και η ArMerKom το σύστημα ελέγχου πυρός.

Στα πλαίσια του σχεδίου αυτού, το 2014 μηχανικοί της Roketsan έκαναν εργασίες στην κορβέτα TCG BÜYÜKADA. Στις εργασίες αυτές έγιναν μετρήσεις στον χώρο όπου είναι εγκατεστημένο το πυραυλικό σύστημα HARPOON.Παρόμοια εργασία είχε γίνει σε πολεμικό πλοίο κλάσης O.H. Perry ή Gabya.

Το σύστημα Atmaca θα χρησιμοποιηθεί στις κορβέτες τύπου Milgem και στις φρεγάτες τύπου Gabya, που είναι εξοπλισμένες με το αναπτυγμένο από την Havelsan σύστημα διοίκησης μάχης GENESİS.

Στόχος είναι με το πυραυλικό σύστημα Atmaca να εξοπλιστούν επίσης και τα πλοία και υποβρύχια που τώρα χρησιμοποιούν τους HARPOON. Αρχικά αναμένεται το σύστημα Atmaca να είναι ισοδύναμο των πυραύλων Exocet, ενώ προβλέπεται να έχει τις ιδιότητες των Harpoon Blok II ή ακόμη καλύτερες. Ο πύραυλος αυτός διαθέτει σύστημα Data-Link, σύστημα πλοήγησης INS/GPS και έχει βεληνεκές 120 μιλίων (190 χλμ +)

Η παρούσα έκδοση του πυραύλου έχει κωδικοποιηθεί ως ATMACA Block1 και είναι εξοπλισμένη με τον γαλλικό κινητήρα TR40 turbojet της εταιρείας Safran, ενώ η δεύτερη έκδοση του πυραύλου ο ATMACA Block2 διαθέτει τουρκικό κινητήρα Kale 3500 της εταιρείας Kalekalip και έχει δυνατότητα πλήγματος ακόμη και σε χερσαίους στόχους, όπως ο αμερικανικός πύραυλος RGM-84L Harpoon Block II τον οποίο και θέλουν να αντικαταστήσουν.

Δηλαδή οι Τούρκοι “αυτονομούνται” σε μεγάλο βαθμό πλέον στις αμυντικές τους προμήθειες.

Το τουρκικό βλήμα μοιάζει εξωτερικά σε μεγάλο βαθμό με τον αμερικανικό πύραυλο που πρόκειται να αντικαταστήσει. Το τουρκικό βλήμα έχει δύο ζεύγη πτερυγίων με μικρές κεραίες σε κάθε πτέρυγα, τοποθετημένα σε θέση χιαστή στο κέντρο σχεδόν της ατράκτου του πυραύλου, καθώς και δύο ακόμη ζεύξη με μικρότερων διαστάσεων πτέρυγες ακριβώς στο πίσω τμήμα του βλήματος.

Για την εκτόξευση του βλήματος χρησιμοποιείται ένας πυραυλοωθητής ο οποίος απορρίπτεται μετά την αρχική φάση της εκτόξευσης.

Ο ATMACA έχει μήκος 6 μέτρα, διάμετρο 350 χιλιοστά, άνοιγμα πτερύγων 1,4 μέτρα και βάρος 800 κιλά και θα εξοπλίσει όλες τις τουρκικές κορβέτες (Ada), φρεγάτες (TF-100) και αντιτορπιλικά (TF-2000).

Θα μπορεί να πλήττει και επίγειους στόχους, σταθερούς ή κινητούς

Η πολεμική κεφαλή του πυραύλου φτάνει τα 200 κιλά συγκρίσιμη με αυτή των πυραύλων RGM-84L Harpoon, SSM-700K και του κινεζικού C-802 οι οποίοι διαθέτουν πολεμικές κεφαλές βάρους 224 κιλά, 230 κιλά και 190 κιλά αντίστοιχα..

Η τουρκική εξοπλιστική “φρενίτιδα” συνεχίζεται.

Παραδόθηκαν οι πρώτες συλλογές κατεύθυνσης ακριβείας από την TÜBİTAK SAGE HGK-82 η οποία επιτρέπει τις “χαζές” βόμβες Mk82/83 σε “έξυπνες” και οι οποίες ρίπτονται από ύψος τα 40 χιλιάδες πόδια να διανύουν απόσταση 25 χιλιομέτρων και να χτυπούν στόχους με CEP μόλις 6,3 μέτρα.

Το κιτ είναι διαθέσιμο για μη –καθοδηγούμενες βόμβες 1000 λιβρών MK-83 και 500 λιβρών MK-82 γενικής χρήσης, πυραύλους αέρος-εδάφους, και μιας μεγάλης γκάμας πυρομαχικών.

Έτσι τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη F-16 και F-4E 2020 μπορούν να ολοκληρώσουν με σχετική ασφάλεια την αποστολή τους χωρίς να πλησιάσουν σε επικίνδυνες περιοχές, όπου θα υπάρχει για παράδειγμα “εχθρική” αεράμυνα.​

TÜBİTAK SAGE: Ξεκίνησε την ανάπτυξη και της κατευθυνόμενης βόμβας KGK 500 χλμ.

Όπως ανακοίνωσε η τουρκική TÜBİTAK SAGE ξεκίνησε η ανάπτυξη της έκδοσης της κατευθυνόμενης βόμβας KGK (Kanatlı Güdüm Kiti) με στόχο της αύξηση του μέγιστου βεληνεκούς από τα 112 χιλιόμετρα (άφεση από το ανώτατο δυνατό ύψος και την μέγιστη δυνατή ταχύτητα) στα 500 χιλιόμετρα (με τις ίδιες συνθήκες υψομέτρου και ταχύτητας).

Η φιλοσοφία της νέας έκδοσης είναι η ενσωμάτωση και η χρήση προωθητικού κινητήρα μέχρι την τερματική φάση της πτήσης και, στη συνέχεια, λειτουργία της KGK με συμβατικό τρόπο, δηλαδή την χρήση των πτερυγίων και της κινητικής ενέργειας για το υπόλοιπο της πτήσης και την προσβολή του στόχου.

Στην νέα έκδοση οι βόμβες KGK θα μπορούν να εκτοξευτούν και από το έδαφος, πιθανότατα όμως με μικρότερο βεληνεκές.

Η KGK ολοκλήρωσε την ανάπτυξη της στα τέλη του 2015, ενώ το 2016, και έως τις αρχές του 2017, εκτελούσε σειρά προγραμματισμένων δοκιμών από την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία (THK). Ενσωματώνει το σύστημα υποβοήθησης πλοήγησης και καθοδήγησης KGKSS-82 της Roketsan, το οποίο αυξάνει την ακρίβεια προσβολής των βομβών, αλλά και το βεληνεκές τους, ιδιαίτερα εάν αφεθούν από μεγάλο ύψος.

Καρέ καρέ και το δεύτερο βίντεο

https://twitter.com/gunes_gazetesi/status/1058423579790991361

Πανηγυρίζουν τα τουρκικά ΜΜΕ για το νέο επίτευγμα τους

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://twitter.com/anadoluajansi/status/1058433564432195585

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.