Οι θωρακισμένες Mercedes Maybach S 600 Guard του Ερντογάν αποκτήθηκαν τέλη του 2017 για να μεταφέρουν με την υψηλότερη δυνατή ασφάλεια τον Τούρκο Πρόεδρο.
Μέχρι τότε, ο Ερντογάν διέθετε την προηγούμενη γενιά της Mercedes S 600 L. Όπως αναφέρουν τα τουρκικά Μ.Μ.Ε., το κόστος ήταν 1.000.000 τούρκικες λίρες η μία, ενώ άλλες 1.000.000 τούρκικες λίρες απαιτήθηκαν για τη θωράκιση της κάθε μίας. Συνολικά δηλαδή δαπανήθηκαν 12.000.000 τουρκικές λίρες (σε αξία του 2017).
Η συγκεκριμένη Mercedes S-Class είναι η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο για να προσφέρει κορυφαία άνεση (Mercedes Maybach S 600). Όμως, το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η απόλυτη προστασία που προσφέρει σε πυροβολισμούς, εκρήξεις, ακόμη και σε επίθεση με χημικά, αφού στο εσωτερικό υπάρχει ειδικό κύκλωμα αέρα που δεν επιτρέπει την είσοδο εξωτερικών αερίων.
Σύμφωνα με το newsauto, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ένα ειδικό κράμα τιτανίου που προσφέρει την απαραίτητη θωράκιση, ενώ οι πόρτες είναι ενισχυμένες με επιπλέον ατσάλι πάχους 13 εκατοστών. Τα ελαστικά είναι πλήρως ανθεκτικά σε εκρήξεις και σφαίρες, ενώ οι ειδικές ζάντες ακόμη και εάν τα ελαστικά κοπούν έχουν την ιδιότητα να συνεχίζουν να κινούν το αυτοκίνητο.
Ειδικής σχεδίασης είναι και τα φώτα, που φωτίζουν περισσότερο από ό,τι τα φώτα της «κανονικής» Mercedes Maybach S 600, ενώ παράλληλα δίπλα ακριβώς από τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα υπάρχουν ειδικοί εκτοξευτήρες δακρυγόνων, που επιτρέπουν την άμεση διαφυγή του αυτοκινήτου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Στο εσωτερικό της θωρακισμένης Mercedes Maybach του Ερντογάν οι Τούρκοι έχουν τοποθετήσει ένα τηλέφωνο το οποίο συνδέεται απευθείας με τον δορυφόρο Göktürk-1, ώστε ό,τι και να συμβεί να υπάρχει άμεση επικοινωνία με τον Πρόεδρο.
Επίσης, παρότι το πίσω τζάμι είναι το μοναδικό που δεν είναι θωρακισμένο, έχει τοποθετηθεί πίσω ακριβώς από τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων ένα ειδικό ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο προσφέρει την απαραίτητη προστασία.
Σε ό,τι αφορά τέλος στον κινητήρα, αυτός είναι ο θηριώδης 6λιτρος V12 twin turbo της Mercedes με 523 άλογα ισχύος. Το μοτέρ αυτό κινεί μάλλον με χαρακτηριστική άνεση το πολύ βαρύ αμάξωμα της S 600 Guard, το οποίο ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 4,1 τόνους!
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.