Τέσσερις κινεζικές εταιρείες προετοιμάζονται να υποβάλουν προσφορά στην Άγκυρα για το κολοσσιαίο έργο διάνοιξης του καναλιού της Κωνσταντινούπολης, ένα έργο οικονομικού ύψους 10 δισ. δολ..
Το Πεκίνο ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το κανάλι που θα διπλασιάσει την δυνατότητα μεταφοράς δια θαλάσσης φορτίων και θα αλλάξει το οικονομικό και γεωστρατηγικό status της Τουρκίας, καθώς ήδη έχει υλοποιήσει την απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση Κίνας-Τουρκίας
Σκοπός είναι να αποκτηθεί εναλλακτικός δρόμος για τα κινεζικά προϊόντα, πλην Σουέζ.
Το κανάλι θα το συγχρηματοδοτήσουν επίσης το Κατάρ και η Σαουδική Αραβία.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.