Η τουρκική εταιρεία Titra επιλέχθηκε να κατασκευάσει, με κρατική επιδότηση, το πρώτο μη επανδρωμένο ελικόπτερο της Tουρκίας, το Alpin.
Η Άγκυρα έχει συμπεριλάβει το πρόγραμμα στον «επενδυτικό κατάλογο των περιφερειακών προτεραιοτήτων». Η εταιρεία Titra είπε ότι θα παράγει 10 ελικόπτερα-drone Alpin ετησίως, ενώ θα κατασκευάζει επιπλέον 250 drones-καμικάζι.
Πιστεύετε ότι η κυβέρνηση του Κ.Μητσοτάκη στο σκάνδαλο Πάτση:
Σύνολο ψήφων: 16.318
«Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές πεδίου τα συστήματα θα παραδοθούν στην κυβέρνηση, ενώ μόλις αποδειχθεί η μαχητική ικανότητα, το σύστημα θα εξαχθεί σε φιλικές χώρες», δήλωσε ένας Τούρκος αξιωματούχος.
Το ελικόπτερο μεγάλης εμβέλειας Alpin μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για στρατιωτικούς και πολιτικούς σκοπούς όσο και για αποστολές διάσωσης. Η σχεδίαση του Alpin βασίζεται στον επανδρωμένο ιταλικό εξαιρετικά ελαφρύ ελικόπτερο Heli-Sport CH-7.
Η ανάπτυξη του αεροσκάφους χρονολογείται από το 2019, όταν η Titra υπέγραψε συμφωνία με την UAVOS, μια εταιρεία με έδρα τις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τη συμφωνία, οι Titra και UAVOS θα μετατρέπουν τα CH-7 σε μη επανδρωμένα αεροσκάφη διπλής χρήσης, με περιστροφικά φτερά. Το Alpin πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση το 2020.
Το ελικόπτερο έχει μήκος 7 μέτρα και πλάτος 1,5 μέτρο. Έχει βάρος 340 κιλά και μεταφέρεται εύκολα με όχημα. Το μη επανδρωμένο ελικόπτερο μπορεί να μεταφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 200 κιλά, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων.
Το μη επανδρωμένο ελικόπτερο Alpin μπορεί να μεταφέρει πολλαπλά ωφέλιμα φορτία και να μεταδίδει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στους χειριστές. Διαθέτει ένα κανάλι δορυφορικής επικοινωνίας ευρείας ζώνης που υποστηρίζει λειτουργίες σε απομακρυσμένες περιοχές.
Έχει επίσης πλήρως αυτόνομο σύστημα απογείωσης και προσγείωσης, δυνατότητα δικτύου τηλεχειρισμού εδάφους, δυνατότητα προσγείωσης με αυτόματη περιστροφή και έλεγχο πτήσης υψηλής απόδοσης.
Το Alpin τροφοδοτείται από κινητήρα Rotax 914 UL, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 km/h. Έχει μέγιστη εμβέλεια 840 km και μπορεί να πετάξει σε υψόμετρο έως και 5.000 μέτρα. Η μέγιστη αντοχή του είναι επτά ώρες ή δύο ώρες όταν είναι πλήρως φορτωμένο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.