Το δημοσίευμα αναφέρει πως πρόκειται για τη οδική σύνδεση της Καλύμνου με τη γειτονική Λέρο, μέσω νησίδων «που δεν θα έπρεπε να κατοικούνται σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λωζάνης».
Να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο εγχείρημα, αν και έχει πέσει στο «τραπέζι» εδώ και δεκαετίες στις τοπικές κοινωνίες των δύο νησιών του νοτιοανατολικού Αιγαίου, εν τούτοις δεν υπάρχει επίσημος σχεδιασμός από την Πολιτεία.
Το φιλόδοξο project κάνει λόγο για την κατασκευή ενός συμπλέγματος γεφυρών που θα ενώσει τα δύο νησιά και θα τα καταστήσει ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς, με σημαντικά αναπτυξιακά οφέλη. Η απόσταση μεταξύ των ακτών της Λέρου και της Καλύμνου δεν είναι μεγαλύτερη των 2 χλμ.
Στο πλαίσιο αυτό είχε προταθεί η κατασκευή οδικού περάσματος μέσω συμπλέγματος γεφυρών που θα ενώνει τα δύο νησιά, διατρέχοντας παράλληλα, τις υπάρχουσες βραχονησίδες Μεγάλο Γλαρονήσι, Μικρὸ Γλαρονήσια και Βελόνα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς η μεγαλύτερη γέφυρα θα έχει μήκος 760 μέτρα, ενώ το μέγιστο βάθος της προτεινόμενης διαδρομής είναι 60 μέτρα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.