ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τιμή και Δόξα στους Ίκαρους της Κωνσταντινούπολης!
prodeals

«Παγώνει» η συμφωνία υποστήριξης των C-27 λόγω… κορωνοϊού: Πέταγε ένα τώρα θα πετάει κανένα

«Παγώνει» η συμφωνία υποστήριξης των C-27 λόγω… κορωνοϊού: Πέταγε ένα τώρα θα πετάει κανένα

Πολύ ανησυχητικά είναι τα πράγματα για την ΠΑ καθώς λόγω της επερχόμενης οικονομικής κρίσης εξαιτίας του κορωνοϊού είναι στον «αέρα» η υποστήριξη των μεταγωγικών αεροσκαφών C-27!

Αρκεί να πούμε πως από τα 8 αεροσκάφη αυτή τη στιγμή πετά ένα!

Σημειώνεται ότι αγοράσαμε 12, δεν παραλάβαμε τα 4 για να μπορέσουμε να πετάξουμε τα υπόλοιπα 8 για να φτάσουμε στο τέλος να πετάει μόνο το ένα και τώρα που «παγώνει» η συμφωνία υποστήριξής τους θα πετάει… κανένα!

Θυμίζουμε ότι πληρώσαμε τα αεροσκάφη, αλλά έπρεπε να υπογράψουμε και συμφωνία υποστήριξης τους (ξεχωριστή).

Το 2012 αποφασίστηκε να μην παραληφθούν τα τέσσερα τελευταία και με τα χρήματα που θα εξοικονομούσαμε θα λύνονταν το πρόβλημα υποστήριξης των υπόλοιπων 8.

Το 2012 ελήφθη η απόφαση που έλεγε: “Για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη νέα δημοσιονομική πολιτική και κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Οικονομικών, παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα και με πλήρη κατοχύρωση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου, σε τροποποίηση της προμήθειας αεροσκαφών μεταφοράς C-27. Η εν λόγω προμήθεια θα αφορά πλέον 8 και όχι 12 αεροσκάφη σύμφωνα με την πρόταση της προμηθεύτριας εταιρείας και με δεδομένο ότι από το 2007 εκκρεμεί η παράδοση τεσσάρων αεροσκαφών για τα οποία το Ελληνικό Δημόσιο έχει εκπληρώσει τα προαπαιτούμενα προμήθειάς τους”.

Τα τέσσερα τελευταία αεροσκάφη ήταν αυτά που ενδιέφεραν περισσότερο γιατί θα ήταν αυτά που θα είχαν τη δυνατότητα ανεφοδιασμού στον αέρα. Η κατασκευάστρια εταιρεία ζήτησε παράταση στις παραδόσεις γιατί αντιμετώπισε διάφορα προβλήματα στην πιστοποίηση του συστήματος εναέριου ανεφοδιασμού.

Για τα τέσσερα αεροσκάφη, για τα οποία εκκρεμούσε παράδοση, η Ελλάδα είχε πληρώσει 80 εκατομμύρια ευρώ ως προκαταβολή, το 80% της αξίας τους.

Τον Νοέμβριο του 2010 ο Ιταλός υφυπουργός Άμυνας με επιστολή του πρότεινε να μην παραδοθούν στην Ελλάδα τα τέσσερα αεροσκάφη και το ποσό της προκαταβολής να μετατραπεί σε ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη των οκτώ αεροσκαφών που μας απομένουν. Το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο με Αρχηγό τότε τον Αντώνη Τσαντηράκη τότε το είχε αρνηθεί.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η συμφωνία τροποποιήθηκε αλλά το πρόβλημα υποστήριξης παρέμεινε. Τώρα απομακρύνεται το ενδεχόμενο να υπογραφεί μια συμφωνία υποστήριξης λόγω της κρίσης που έρχεται

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.