ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

«Με την πλάτη στον τοίχο» η Μπαρτσελόνα – Μετά τον Λ.Μέσι αποχωρούν και οι χορηγοί

«Με την πλάτη στον τοίχο» η Μπαρτσελόνα – Μετά τον Λ.Μέσι αποχωρούν και οι χορηγοί

Η Μπαρτσελόνα δείχνει να χάνει τη δύναμή της ως brand name στην αγορά και μετά την φυγή του Λιονέλ Μέσι, το ίδιο δρομολόγιο φαίνεται να ακολουθούν και αρκετοί χορηγοί.

Η φυγή του Λιονέλ Μέσι ήταν το πρώτο μεγάλο χτύπημα και παρόλο που αγωνιστικά θα περιμένουμε να δούμε πόσο θα επηρεάσει, από πλευράς μάρκετινγκ η απώλεια του Αργεντινού ήδη έχει αρχίσει να κοστίζει ακριβά.

Τα πρώτα δείγματα ήρθαν με τη μεγάλη πτώση από την πώληση στις φανέλες και από τη μείωση των εισιτηρίων διαρκείας, αλλά και το νέο χτύπημα ήταν εξίσου σημαντικό.

Όπως έγινε γνωστή η Rakuten, το λογότυπο της οποίας βρίσκεται στη φανέλα της Μπαρτσελόνα από το 2017 αποφάσισε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τους Καταλανούς μετά το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.

Παρόλο που οι δύο πλευρές είχαν επεκτείνει τη συμφωνία τους τον περασμένο Νοέμβριο για δύο ακόμη σεζόν, με την ιαπωνική εταιρία να πληρώνει σ’ αυτήν την πενταετία περισσότερα από 250 εκατ. ευρώ, οι άνθρωποι της έκριναν ότι αυτή η συμφωνία δεν τους προσφέρει πλέον αυτά που περιμέναν κι αποφάσισαν να… απαγκιστρωθούν (κι ας μειώθηκε το ποσό από τα 55 ελατ. το χρόνο σε 35 εκατ. ετησίως μετά την τελευταία ανανέωση).

Πέρα όμως από το βασικό χορηγό η Μπαρτσελόνα είναι σε αναζήτηση και του τρίτου χορηγού της (αν θεωρήσουμε δεύτερη τη Nike που είναι χορηγός αθλητικού υλικού) καθώς και η εταιρία Beko αποφάσισε να μην ανανεώσει τη συνεργασία τους.

Η τουρκική εταιρία λευκών συσκευών οικιακής χρήσης ανήκε στη χορηγική ομάδα των Καταλανών από το 2014 και την τριετία 2018-2021 έδωσε περίπου 60 εκατ. για να διαφημίζεται στα μανίκια της φανέλας και στο γήπεδο με την περσινή ετήσια ανανέωση να ρίχνει το ποσό στα 10 εκατ..

Η Beko είχε επενδύσει στα αστέρια της Μπαρτσελόνα για να διευρύνει τη φήμη της και τα κατάφερε καθώς έρευνες απέδειξαν ότι αναγνωρισιμότητα της εταιρίας παρουσίασε αύξηση 25% ετησίως, ωστόσο σε μια Μπαρτσελόνα χωρίς τον Μέσι κρίθηκε ότι δεν θα έχει σε καμία περίπτωση την ίδια ανταποδοτικότητα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κι αν προσθέσει κανείς τα (μειωμένα) λεφτά που έχασαν οι Καταλανοί από τις δύο εταιρίες, αντιλαμβάνεται ότι μπορεί η Μπαρτσελόνα να γλίτωσε τα 30, 35 εκατ. ευρώ που θα έδινε στον Αργεντινό (είχε συμφωνήσει σε μείωση μισθού), αλλά ήδη έχει χάσει πολλά περισσότερα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.