Ένα ακόμη οδοιπορικό ολοκλήρωσε ο ταξιδιωτικός αρθρογράφος – φωτογράφος Κωνσταντίνος Μητσάκης, ταξιδεύοντας 22 ημέρες σε Τουρκία και Μέση Ανατολή, στη σέλα μιας Daytona Maverick 500.

Με την Daytona Maverick 500, μια χορηγία της Γκοργκόλης Α.Ε., ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ταξίδεψε στην ευλογημένη μικρασιατική γη, που αποτελούσε κάποτε μια από τις πολλές ελληνικές πατρίδες.

Ο Έλληνας ταξιδευτής διαπίστωσε συγκινημένος πως αυτός ο νοσταλγικός τόπος του παρελθόντος και της Ιστορίας διατηρεί ακόμα πολλά από τα ελληνικά στοιχεία του. Διαχρονικά ίχνη πολιτισμού, που υπήρχαν σε ένδοξες αρχαιοελληνικές πολιτείες, σε νεοκλασικά ρωμαίικα αρχοντικά και σε μισόκλειστες χριστιανικές εκκλησίες.

Στην πολύπαθη χώρα του Λιβάνου, ο Μητσάκης επισκέφθηκε ιστορικά μνημεία και τόπους που σχετίζονταν άμεσα με το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Κάθισε σε κερκίδες ελληνιστικών σταδίων και θεάτρων, άγγιξε ολόλευκα μάρμαρα «φορτωμένα» με ευανάγνωστες αρχαιοελληνικές επιγραφές και περπάτησε σε λιθόστρωτους δρόμους πάνω στα χνάρια του Μεγαλέξανδρου.

Η Maverick 500, η μεσαίου κυβισμού on–off μοτοσικλέτα της Daytona, υπήρξε η πρωταγωνίστρια του «Daytona East», όπως ονόμασε ο Μητσάκης το οδοιπορικό του. Με σημείο αναφοράς τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 46 ίππων, η μοτοσικλέτα της Daytona κέρδισε τον Έλληνα αναβάτη με την άνεση, την αξιοπιστία και την ποιοτική κατασκευή της.

Όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση η άριστη εργονομία και η άνετη θέση οδήγησης τον ξεκούρασαν στις πολύωρες διαδρομές του ταξιδιού, ενώ τα εξαιρετικά φρένα, η ικανοποιητική προστασία που πρόσφεραν οι χούφτες και η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η αναπαυτική σέλα και η ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης ήταν τα δυνατά στοιχεία της μοτοσυκλέτας που ξεχώρισε ο Μητσάκης, ο οποίος έχει πραγματοποιήσει δεκάδες ταξίδια δεκάδων χιλιάδων χιλιομέτρων με μοτοσικλέτα στο παρελθόν.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Maverick 500 ταξίδευε με υποδειγματική σταθερότητα και ασφάλεια στους αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητες 120–130 χλμ./ώρα, ενώ η οδήγηση στο επαρχιακό οδικό δίκτυο ήταν μια διασκεδαστική απόλαυση χάρη στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Η δε κατανάλωση κυμάνθηκε σε οικονομικά επίπεδα (3,4–4,8 χλμ./ώρα), ανάλογα την διάθεση του δεξιού χεριού και την κατηγορία του οδικού δικτύου.