Η ομάδα στρατηγικής της Formula 1, που συνεδρίασε στη Γενεύη, απέρριψε την πρόταση του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου FIA, Ζαν Τοντ, να επανέλθουν στα Γκραν Πρι οι ανεφοδιασμοί των μονοθεσίων με καύσιμα κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Οι υπέρμαχοι του συγκεκριμένου μέτρου υποστήριξαν, ότι με αυτόν τον τρόπο θα μειωνόταν το μεικτό βάρος των αυτοκινήτων και θα γίνονταν ακόμη πιο γρήγορα, ωστόσο η πρόταση δεν πέρασε, όπως ανέφερε η διαδικτυακή πύλη RaceFans, χωρίς να κατονομάσει τις πηγές της.
Στη Γενεύη απορρίφθηκε επίσης η πρόταση για την ντε φάκτο θέσπιση δύο πιτ στοπ ανά οδηγό σε κάθε αγώνα. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πρόταση, θα γινόταν υποχρεωτική η χρήση και των τριών τύπων ελαστικών της Pirelli σε όλα τα Γκραν Πρι, αντί δύο όπως ισχύει σήμερα. Αυτό θα σήμαινε στην πράξη δύο πιτ στοπ για αλλαγές ελαστικών, ωστόσο και εδώ δεν υπήρξε πλειοψηφία υπέρ της συγκεκριμένης ιδέας.
Προς συζήτηση παραμένει ωστόσο η πρόταση για την τοποθέτηση ψηφιακών οθονών στα αυτοκίνητα από το 2021 και μετά. Οι συνολικά έξι οθόνες πάνω σε κάθε μονοθέσιο (μία σε κάθε πλευρά του και από μία σε καθένα από τους τέσσερις τροχούς), θα προβάλλουν πληροφορίες κυρίως για τους θεατές του αγώνα.
Οι τελευταίοι θα μπορούν έτσι να βλέπουν τη θέση του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή στον αγώνα ή πόσα πιτ στοπ έχει κάνει ήδη. Κάτι ανάλογο είχε δοκιμάσει πιλοτικά το 2014 η ομάδα της Force India, που είχε τοποθετήσει δύο οθόνες σε σχήμα μικρής αεροτομής ‘’Info – Wing’’ πάνω από το Airbox του μονοθεσίου.
Πηγή: gazzetta.gr